Bortgives. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.671 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har lige taget den kasse frem med det graviditets tøj fra sidste gang. Der er nogen bukser - 3-5 par, i farver, der ikke er mig. (brun, blå osv.)

Så er der en nederdel i lys blå, en kjole i lys blå og en kardigan og en trøje.

Jeg har fået skrabet lidt mere sammen, denne gang, så jeg vil gerne give det væk til en der har brug for det. Jeg ved hvordan det var, sidst jeg var gravid med Idun, at være fattig som en kirkerotte, så det er bedre end ingenting, hvis man er gravid og på måsen

Sig til, så sender jeg det, eller afleverer det til dig et sted, eller du kan komme og hente det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Chalala85

Zafir skriver:

Jeg har lige taget den kasse frem med det graviditets tøj fra sidste gang. Der er nogen bukser - 3-5 par, i farver, der ikke er mig. (brun, blå osv.)

Så er der en nederdel i lys blå, en kjole i lys blå og en kardigan og en trøje.

Jeg har fået skrabet lidt mere sammen, denne gang, så jeg vil gerne give det væk til en der har brug for det. Jeg ved hvordan det var, sidst jeg var gravid med Idun, at være fattig som en kirkerotte, så det er bedre end ingenting, hvis man er gravid og på måsen

Sig til, så sender jeg det, eller afleverer det til dig et sted, eller du kan komme og hente det

nu står jeg ikke lige og har brug for det, men må simpelthen lige sige.. Hold op hvor har du et dejligt hjerte, du tænker helt sikker udover din egen næsetip og nok også fordi du selv var i en øv økonomisk situation da du ventede Idun. Vill bare sige hvor er det stort af dig, tager godt nok hatten af for dig.

Anmeld

27. marts 2010

Moderator

Chalala85 skriver:

nu står jeg ikke lige og har brug for det, men må simpelthen lige sige.. Hold op hvor har du et dejligt hjerte, du tænker helt sikker udover din egen næsetip og nok også fordi du selv var i en øv økonomisk situation da du ventede Idun. Vill bare sige hvor er det stort af dig, tager godt nok hatten af for dig.

Tak

Jeg vil bare gerne have at det bliver til gavn... Så jeg håber en får brug for det.
Jeg skal nok betale porto. Det skal ikke komme imellem, hvis det ikke kan afhentes, eller afleveres

Anmeld

27. marts 2010

Chalala85

Zafir skriver:

Tak

Jeg vil bare gerne have at det bliver til gavn... Så jeg håber en får brug for det.
Jeg skal nok betale porto. Det skal ikke komme imellem, hvis det ikke kan afhentes, eller afleveres

Hvor er du bare sød. bliver helt rørt på andre vegne. Du må være sådan en rigtig sød kvinde alle andre kvinder gerne vil have at støtte sig til, til tider.

Håber det kommer til at gøre en vordene mor rigtig glad og taknemlig

Anmeld

27. marts 2010

mamalicious

Hvilket STORT vikinge hjerte du dog har !!!

En smuk tanke, der gør stor gavn et sted....

Mamalicious

Anmeld

8. april 2010

Moderator

OP!!

Er der slet ikke nogen der har brug for at få gratis ventetøj? Der er da flere studerende osv herinde...

Der er også røget et par cowboydere i, som har en rigtig skidt pasform til mig.

Anmeld

8. april 2010

charlottesmor

vil da gerne høre lidt om størrelse jeg vil tro jeg her i min 29 uge er str. 44. ...

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

Zafir skriver:

OP!!

Er der slet ikke nogen der har brug for at få gratis ventetøj? Der er da flere studerende osv herinde...

Der er også røget et par cowboydere i, som har en rigtig skidt pasform til mig.

hej syntes det er vildt sødt at dig at du ville give dit graviditets tøj ud men tænkte på om du ik ville skrive hva størelse det er i... ik fordi jeg ska bruge det men det ville måske være godt for de ander som står og mangler lidt..

Anmeld

8. april 2010

Moderator

grinbidderen skriver:

hej syntes det er vildt sødt at dig at du ville give dit graviditets tøj ud men tænkte på om du ik ville skrive hva størelse det er i... ik fordi jeg ska bruge det men det ville måske være godt for de ander som står og mangler lidt..

Alt tøjet er til sådan en der er ca str 36/38 inden hun bliver gravid

Anmeld

8. april 2010

Moderator

charlottesmor skriver:

vil da gerne høre lidt om størrelse jeg vil tro jeg her i min 29 uge er str. 44. ...

Det er jo svært at sige, i forhold til at det er ventetøj jo. Men altså inden jeg blev gravid var jeg str. 36/38 første gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.