N-jylland? nogle der laver de fantastiske kager til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.143 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

B&J

Heey i fantastiske kvinder er der nogle her inde der laver de fantastiske kager i laver i nordjylland som man kan bestille og købe ved ikke hvornår vi vil have barne dåb i nu nok om 3-4 mdr men ville bare vide kunne være så dejligt af have sådan en eller to flotte kager til af stå på bordet da vi bliver over 20 gæster...

Mange hilsner B&J

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Jibbe

Jeg har set et indlæg fra en der hedder Bjørg her på siden, hun bor i Frederikshavn og har netop set hendes opslag i Fakta også Hendes hjemmeside er vist 123hjemmeside.dk/BJOERG

Anmeld

27. marts 2010

Sabina & Simone

B&J skriver:

Heey i fantastiske kvinder er der nogle her inde der laver de fantastiske kager i laver i nordjylland som man kan bestille og købe ved ikke hvornår vi vil have barne dåb i nu nok om 3-4 mdr men ville bare vide kunne være så dejligt af have sådan en eller to flotte kager til af stå på bordet da vi bliver over 20 gæster...

Mange hilsner B&J

Kan muligvis godt hjælpe dig hvis det er ... Er du på facebook? Hvis du er så find mig derinde Sabina Reiner Jensen... Der er mit kagegalleri...

Anmeld

27. marts 2010

B&J

Sabina & Simone skriver:

Kan muligvis godt hjælpe dig hvis det er ... Er du på facebook? Hvis du er så find mig derinde Sabina Reiner Jensen... Der er mit kagegalleri...

mange tak har lige tilføjet dig

Anmeld

27. marts 2010

Sabina & Simone

B&J skriver:

mange tak har lige tilføjet dig

Så er du godkendt, så nu skulle du gerne kunne se nogle af mine kager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.