Nej jeg kender ikke til det program... men kender til at føde

Jeg kan godt forstå du er nervøs.... for det er jo noget helt helt ukendt og man hører så mange frygtelige historier.
Hvis det kan trøste dig så glæder jeg mig faktisk til at føde denne gang (og det må jo alt andet lige betyde at det ikke var en frygtelig oplevelse sidst). Gu gør det ondt... men jo mere du har forberedt dig jo bedre! Jeg læste alt hvad der læses kunne om fødsler, smertelindring osv osv og det første jeg gjorde da jeg kom til fødestuen var at aflevere min "ønskeliste" til jordemoderen... og alt blev som jeg havde skrevet derpå... bl.a. havde jeg et stort ønske om at prøve alt andet smertelindring end lige det emdicinske... og sådan blev det; jeg kom i vand, fik ilt (og til sidst lidt lattergas), stod i diverse mærkelige stillinger som hjalp mig og fik pep talk af mine fødselshjælpere.
Det

eneste jeg kan være lidt nervøs for denne gang er om jeg fysisk er i samme form som sidst.... sidst dyrkede jeg motion lige indtil termin... men denne gang har jeg døjet med bækkenløsning lige fra start og kan knap gå en tur, så meget muskulatur er forsvundet kan jeg mærke

MEN har købt dvd´en "i form til fødslen" med Charlotte Bircow... her får jeg bl.a. trænet mine mave og bækkenmuskler og får trænet vejrtrækning i diverse yoga stillinger... det er genialt og kan absolut anbefales
Anmeld