gode ider til hvad man kan lave mens man venter på storken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

creative

har termin i dag men er allerede så utålmodig og mig der pleger at have nemt ved at få tiden til at gå, syndes dagne gå i snegle fart så har i ikke nongen gode ider til hvad der kunne være sjovt at lave i den søde vente tid ha ha "sød " når der ikke er så mange penge at rykke med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

MyBaby

Ih, jeg læser lige med her! Jeg har først termin på torsdag, men jeg er virkelig også utålmodig! Igår troede jeg faktisk, der skulle ske noget - jeg havde kraftige mens. agtige smerter hele dagen og jeg synes ligesom de tog til og kom i bølger! Men så hen ad aftenen gik de i sig selv igen! Øv, hvor blev jeg bare skuffet!

Det er vist bedst, at jeg ikke lægger noget i nogle signaler, før jeg slet ikke er i tvivl om, at det er rigtige veer!

Men altså mine dage går med at lave alt muligt praktisk herhjemme - gøre ovnen, køleskabet, emhætten osv. rent, vaske alt tøjet, sengetøjet, tæpper, puder osv., gå og cykle ture i det dejlige vejr, se alverdens tvserier og dokumentarer og så bruger jeg rigtig meget tid herinde! Derudover er jeg meget sammen med veninder og familie.

Jeg er ikke selv så kreativt anlagt, men ellers var det måske en mulighed at gå i det kreative hjørne og evt. strikke, male, potte forårsblomster i krukker og anden i den retning!

Må dog indrømme, at jeg efterhånden slet ikke gider lave noget - har næsten mest lyst til bare at sidde og vente! Og det er altså ikke særlig konstruktivt, for det bliver man altså hurtigt i dårligt humør af

Nå, men det blev lidt langt og rodet  Sorry! Håber, der kommer nogle gode svar!

Nina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.