Tillykke jasmin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg håber også at du får en dejlig dejlig fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Tina2

Også tillykke herffra, håber du får en dejlig dag:-)

Anmeld

27. marts 2010

lene

Stort tillykke til Jasmin med de 6 år, håber du får en dejlig dag

Anmeld

27. marts 2010

Susan1978

Også tillykke herfra :)

Anmeld

28. marts 2010

karina1980

takker, hun havde en skøn dag, der startede med gymnastik opvisning, hvor hun så nogle rigtig dygtige piger, men i hendes mors øjne var hun langt bedre end dem

bagefter hyggede vi resten af dagen med mors side af familien og hun fik en masse gode gaver

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

karina1980 skriver:

takker, hun havde en skøn dag, der startede med gymnastik opvisning, hvor hun så nogle rigtig dygtige piger, men i hendes mors øjne var hun langt bedre end dem

bagefter hyggede vi resten af dagen med mors side af familien og hun fik en masse gode gaver

Hehe. Ja, der kan jeg ikke forestille mig andet end at hun var den bedste til gymnastik

I øvrigt, må det have været lidt sejt at skulle til opvisning på ens 6 års fødselsdag

Anmeld

28. marts 2010

karina1980

Zafir skriver:

Hehe. Ja, der kan jeg ikke forestille mig andet end at hun var den bedste til gymnastik

I øvrigt, må det have været lidt sejt at skulle til opvisning på ens 6 års fødselsdag

det var rigtig sejt, inden indmarch, sang samtlige deltager fødselsdags sang for hende så man kunne høre det helt ud i hallen, så hun var MEGET stolt

men det tror jeg også jeg havde været hvis små 200 mennesker havde sunget for mig 

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

karina1980 skriver:

det var rigtig sejt, inden indmarch, sang samtlige deltager fødselsdags sang for hende så man kunne høre det helt ud i hallen, så hun var MEGET stolt

men det tror jeg også jeg havde været hvis små 200 mennesker havde sunget for mig 

NØØØØØØØØØJ Kan godt huske min barndoms afdansningsbal Men der var der sku ik fødselsdagssang hehe...

Anmeld

31. marts 2010

Muslingen

Stort forsiket tillykke. Håber du havde en god dag.

Kh Fie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.