Hvordan er det gået ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Sørensen

Hej Alle

Ja jeg har ikke været så aktiv herinde og af forskellige årsager.

Andreas som jeg fik i August 2006 viste sig at have et hul ved hjertet som han blev opereret for da han var ca. 4 mdr. gammel.

Derefter gik det salg i slag vi gik ind og ud af Skejby sygehus konstant. Da han var 7 mdr. lyste alting op og han begyndte at trives - fedt.

Men men men man skal ikke glæde sig for tidligt - da han blev 18 mdr. begyndte han at sove rigtig meget ca. 18 timer i døgnet og igen måtte vi på skejby, de kunne ikke finde ud af hvad det var, så vi måtte affinde os med det og blev det ved skulle vil komme igen - det er så aldrig stoppet.

Senest har vi her d. 8 Marts 2010 været indlagt igen på Skejby for nu ville vi have en afklaring, jeg kunne ikke accepterer dette mere nu.

De fandt ingenting igen - alt ser fint og helt normalt ud i alle prøver, dog så de at hans mandler var meget store og en undersøgelse på Kommune hospitalet i Århus blev sat i værk.

Han har nu d. 16 Marts 2010 fået fjernet sine mandler, som var meget meget store, samt en masse polypper, dog tog de ikke dem alle sammen denne gang.

Vi håber at dette vil hjælpe ham, så han oplever lidt mere i sin dagligsdag i stedet for at sove fra det hele.

Dog var han så uheldig i mandags at slå sine fortænder så meget at den ene blev slå meget skæv og en ny udfordring for os var i sigte. Han nægtede at tage væske til sig i over 2 døgn, og en tur på Viborg Sygehus blev nødvendig.

Dog skete der ingenting der - han var ikke dårlig nok mente de, trods de slev sgde at alle tegn på dehydrering var der, ville de give ham 24 timer mere.

Vi fik ham til at drikke igen for to dage siden og i går begyndte han at spise lidt igen :-) weeee

Det ser nu ud til at gå fremad for ham og jeg håber at det var det sidste vi så til sygehuse i meget lang tid.

Det var en lille update herfra.

Knus

Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

3rollinger

Hej Tina

Og velkommen tilbage.

Den stakkels Andreas er da svaert uheldig. Hvordan er det gaaet siden den 16. marts? Sover han lidt mindre?

Jeg haaber han kan faa et pusterum nu. Han har vist taget sin toern af hospitalsbesoeg for resten af livet.

Knus

Trine

Anmeld

27. marts 2010

Munder

Hold da op, I har da haft meget at se til. Håber I går mod lysere tider nu

Og velkommen tilbage

Anmeld

27. marts 2010

Sørensen

Vi kan desværre endnu ikke bedømme om hans søvn er blevet mindre, da han har været på stærk smertestillende siden d. 16 marts og specielt efter de døgn uden mad og væske har taget hårdt på ham.

Men han ser ud til at være på vej i den rette retning, så vi håber og tror på at nu kan vi lægge alle bekymringer bag os og nyde vores børn fuldt ud.

Undskylder for mine mange slåfejl og manglende bogstaver i mit indlæge, det gik lidt hurtigt.

Dejligt at være tilbage her igen og dele og give råd til alle i dejlige mødre :-)

/Tina

Anmeld

28. marts 2010

Stumpen

Ja det er dejligt at have dig tilbage.. Men sikke en historie -håber at det kun går fremad med Andreas fra nu af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.