Dejlig scanning i går.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

lillemunk

Så var jeg til scanning igen i går.

Pigerne er nu nået op på den flotte vægt af A 1234 og B 1539 gram.
B ligger med hoved ned af og A med hovedet op

Så nu er jeg begyndt at tror på at de når op på en flot fødsels vægt og at jeg kan komme til at føde normalt. Så jeg kan komme hjem til mine store piger hurtigt igen.

Vi snakkede lidt om hvor når jeg kunne blive sat i gang.... men fik ikke nogle endelig dag.
Men hun skrev mit ønske op om den 20 Maj.
Min Uge 37 falder nemlig så uheldigt at det der min Mor døde, så der er så mange dage jeg gerne vil undgå i den uge.

Så dejligt at de vokser så fint... hold op hvor jeg glæder mig til de kommer til verden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Chalala85

Ihh hvor dejligt at høre. Så er det hele jo i den skønneste orden

Anmeld

27. marts 2010

lululupo

Hvor skønt og dejligt!!!!

Anmeld

27. marts 2010

Mettemus

lillemunk skriver:

Så nu er jeg begyndt at tror på at de når op på en flot fødsels vægt og at jeg kan komme til at føde normalt. Så jeg kan komme hjem til mine store piger hurtigt igen.

Vi snakkede lidt om hvor når jeg kunne blive sat i gang.... men fik ikke nogle endelig dag.
Min Uge 37 falder nemlig så uheldigt at det der min Mor døde, så der er så mange dage jeg gerne vil undgå i den uge.

Så dejligt at de vokser så fint... hold op hvor jeg glæder mig til de kommer til verden

Hvor dejligt søde! Krydser fingre for at de fortsætter med at vokse i samme fine tempo, så du kan komme hurtigt hjem og have alle dine tøser samlet . Og maj er jo faktisk lige om lidt!

og

Anmeld

27. marts 2010

Faith

lillemunk skriver:

Hvor er det skønt at høre!. Stort tillykke.

Kan ikke lade være med at bemærke at der er forholdsvis stor forskel på pigernes vægt.... Er det en mild grad af TTTS?

Går ud fra at det er en helt acceptabel vægtforskel, da du jo kun skriver positive ting om dine små piger.

Anmeld

27. marts 2010

lillemunk

smillaluna skriver:

Hvor er det skønt at høre!. Stort tillykke.

Kan ikke lade være med at bemærke at der er forholdsvis stor forskel på pigernes vægt.... Er det en mild grad af TTTS?

Går ud fra at det er en helt acceptabel vægtforskel, da du jo kun skriver positive ting om dine små piger.

Smiler der må gerne være forskel på vægten, det der skal følges ad er omkreds af mave og hoved.
Mener hun sagde at op til 500 gram forskel var helt oki..... Maven´s omkreds er det vigtigste.
Plus fostervand og deres blæres str.

Anmeld

27. marts 2010

Faith

lillemunk skriver:

Smiler der må gerne være forskel på vægten, det der skal følges ad er omkreds af mave og hoved.
Mener hun sagde at op til 500 gram forskel var helt oki..... Maven´s omkreds er det vigtigste.
Plus fostervand og deres blæres str.

Ok så blev jeg da så meget klogere.

Skønt at dine piger trives. Mine drenge har det osse bare godt derinde. Ku ikke være ret meget mere perfekte ifølge lægen.

Anmeld

27. marts 2010

lillemunk

smillaluna skriver:

Ok så blev jeg da så meget klogere.

Skønt at dine piger trives. Mine drenge har det osse bare godt derinde. Ku ikke være ret meget mere perfekte ifølge lægen.

Ja jeg hørt heller ikke min klage over mine.
Da jeg fortalte at mange syntes jeg var lille af en der venter tvillinger, sagde hun Hold da op det hele er jo mave... det er bare fordi der er så mange fede mennesker i Danmark

Syntes nu jeg bekymmere mig meget mere her når der er 2 end da jeg venter mine 2 store piger.

Anmeld

27. marts 2010

Faith

lillemunk skriver:

Ja jeg hørt heller ikke min klage over mine.
Da jeg fortalte at mange syntes jeg var lille af en der venter tvillinger, sagde hun Hold da op det hele er jo mave... det er bare fordi der er så mange fede mennesker i Danmark

Syntes nu jeg bekymmere mig meget mere her når der er 2 end da jeg venter mine 2 store piger.

Ja lægen sagde osse til mig at jeg er perfekt gravid... Ikke overvægtig og har en lang overkrop hvor drengene rigtig kan boltre sig. Der er absolut intet i vejen med min størrelse, og det beroliger mig da rigtig meget.

Vi skal bare være glade for at vi er sunde og raske kvinder.

Anmeld

27. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Super skønt

Der er godtnok mange med tvilliger i ovnen i øjeblikket syns jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.