Opskrifter - weber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Anne85

Ahhh... weekend og endelig lidt lunere i vejret... jeg får helt lyst til at tænde weberen i aften Men hvad skal jeg lave på den... ligger I inde med nogle gode opskrifter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Kristina V

Steg eller bøffer? Gris eller ko ?

Anmeld

27. marts 2010

Kristina V

Personligt elsker vi en nakkefiltet som er marineret i øl..  Når den ligger og griller så giv den godt med krydderier, og sprøjt øl ud over i ny og næ.. Det får en smag ala pattegris..

Det eneste minus er at i en nakkefilet er der så meget fedt ind i mellem kødet, og kan slet slet ikk magte og spise det. Men det giver jo smag.. så jeg sidder altid og fedter med det og skøre uden om...

Anmeld

27. marts 2010

Anne85

Ummm ja, det ku være... hvad serverer du til??

Overvejer også bare at lave den klassiske med en bajer op i rumpen på en kylling... men så plejer jeg jo at servere hjemmelavet pommes og agurkesalat til og det er i mit hoved vist stadig lidt for sommerlig en ret

Anmeld

27. marts 2010

Kristina V

Det er forskelligt. Vi er godt til bare at spise salat til. Vandmelon og feta..

Hvis vi endelig spiser kartofler til, så er det de små med skræl på. Ind i ovnen med lidt olie over timian og sesamfrø feks. Smager super godt..

Anmeld

27. marts 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Det er forskelligt. Vi er godt til bare at spise salat til. Vandmelon og feta..

Hvis vi endelig spiser kartofler til, så er det de små med skræl på. Ind i ovnen med lidt olie over timian og sesamfrø feks. Smager super godt..

Det tror jeg vi skal prøve en dag.... måske du komemr og laver det på min grill en dag hvis jeg handler ind til det

Anmeld

27. marts 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Det tror jeg vi skal prøve en dag.... måske du komemr og laver det på min grill en dag hvis jeg handler ind til det

Du da ikke ved at være så  krævende var.. Både lave sushi til dig, og nu også grille...

Anmeld

27. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi grillede nogle bøffer (noget super lækkert kalvekød) og pølser forleden dag. Til det fik vi kartoffelsalat med dild og purløg og en grøn salat MUMS...

Ellers er det altid lækkert med grillspyd (forskelligt kød, cocktailpølser, cherrytomater, peberfrugt, champignon etc)

Anmeld

27. marts 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Du da ikke ved at være så  krævende var.. Både lave sushi til dig, og nu også grille...

Noget skal du squ da bruge din barsel på!!! Og det syntes jeg sagtens kunne være at fodre mig

Anmeld

27. marts 2010

Anne85

Caroline86 skriver:

Vi grillede nogle bøffer (noget super lækkert kalvekød) og pølser forleden dag. Til det fik vi kartoffelsalat med dild og purløg og en grøn salat MUMS...

Ellers er det altid lækkert med grillspyd (forskelligt kød, cocktailpølser, cherrytomater, peberfrugt, champignon etc)

Ummm... jeg blir helt sulten
Elsker at det nu igen er vejr til at grille (også selvom maden nok bliver indtaget indenfor )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.