Kristina V skriver:
Goooodmorgen Anja,
Karoline er ikke startet endnu, men starter her den 1 maj. Og jeg talte bla. med dem om middagslur og ble.
De har stadig børn på 4 år ved vores børnehave som får en lur og som stadig bruger ble, så der var intet problem i at hun stadig sov en lille time, og ikke er renlig.
Synes faktisk det gør meget at de stadig tager hensyn til de "små" i børnehaven, for var sku lidt nervøs om de så vil på dutte at man SKAL ha taget de her ting fra dem inden, og det vil jeg ikk. Så ville jeg hellere vente med at få hende ind til hun faktisk er 3 år..
Elias bliver 3 år i juni, så det er til normal tid, at han skal afsted i børnehaven. Han er renlig og har været det et par mdr nu, så den del er ikke noget problem.
Synes bare ikke, at det er mit indtryk, at de er så gode i vores børnehave til at tage hensyn til de små 3 årige og deres rytme mht at sove til middag.
Nogle gange i weekenden, hvis vi er nogen steder eller har gæster med børn, så springer han middagsluren over, så tror godt, at han kan udvære den. MEN det kan jo også være, at det kræver flere krafter at være i børnehave.
Jeg har glædet mig på hans vegne til han skal afsted, men nu, hvor vi har en dato bliver jeg helt nervøs for, hvordan min lille dreng skal klare sig 
Anmeld