Jeg vil os melde mig under fanen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Puki

Lidt om mig..

30 år puhaaaa..

Er lige blevet færdig med min uddandelse, og fået job i mandags.

Testet posetiv i onsdags.. efter 2 års prøve tid, for 2 år siden var jeg gravid hvor jeg fik en spontan abort i uge 11 uden varsel, øv...

Men nu prøver i lykken igen efter 2 hårde år... og håber på "blob" bliver er inde denne gang...

( manden er meget nerøvs, han nægter at fortælle noget af hans famillie det, håber han får lidt ro på efter 1 læge besøg )jeg nægter at hans dårlig nerver skal gå mig på, selv om det er super svært.

Vi håber på vi kan få en tidlig scaning, eller os har vi snakket om at vi selv ville købe den.

jeg har ikke rigtig nogen symtomer, kun lidt mens smerter men ikke ellers noget særligt..

Nåå vist nok....

Held og lykke til mig :-) og til alle JER andre. ønsker jeg al det bedste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Christina31

Stort tillykke med graviditeten.  Det bliver rigtig hyggeligt at skrive sammen de næste mange måneder.

Jeg kender alt til at være meget nervøs i starten af graviditeten, og derfor valgte vi selv at betale for en tryghedsscanning omkring uge 8. Det er virkelig pengene værd, at få et lille smugekik ind til spiren i maven. Du kan evt. bestille tid ved scanningsjordemoderen, det koster 700 kr og du kan få en tid indenfor ganske få dage.

Du skal nok få flere symptomer, når der er gået lidt længere tid. Dog kan det være meget forskelligt, hvor mange symptomer man har. - Jeg har været gravid 2 gange før, hvor kroppen virkelig reagerede på graviditeten med kvalme 24 timer i døgnet og vildt spændte bryster. Denne her gang er det meget anderledes med meget mindre kvalme, og knap så spændte bryster.

Prøv at se om du kan slappe lidt af, og nyde at der er sket noget helt fantastisk.  

Anmeld

28. marts 2010

Assi

Stort tillykke! Jeg håber, den første tid flyver afsted for jer, så I snart kan slappe af og nyde det hele.

Velkommen til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.