Det er da sindssygt eller?? 550,- danske kroner...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Frejasmor

MoarJ skriver:

Det kigger vi på, engang når vi skal ud og shoppe...

Jeg køber heller ikke alle de mærkevarer

Jeg har købt bodyer hos H&M og ELLOS, dem har jeg været glade for.. Ganske almindelige hvide kort og langærmet bodyer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

missKat

MoarJ skriver:

Jep ved siden af Gartner gården

Lige præcis 

de er en super god kvallitet!!

Jeg købte dog kun 2 stk, for vi kender ikke kønnet.. Ellers havde jeg købt 10 

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

missKat skriver:

Lige præcis 

de er en super god kvallitet!!

Jeg købte dog kun 2 stk, for vi kender ikke kønnet.. Ellers havde jeg købt 10 

Må kigge nærmere på det... Bor du i Silkeborg?

Anmeld

26. marts 2010

SHERO

Jeg har 3/4 af Elias' bodys' fra mødrehjælpens genbrug eller fra andre genbrugsforretninger. Jeg er sgu for nærig, så mine har kostet mellem 3-10 kr stk. De fleste af dem er fra H&M eller name it... Har købt lidt selv men kun på tilbud, så jeg synes det lyder vildt dyrt, men kommer jo an på om man går efter mærkevare eller ej...

Anmeld

26. marts 2010

missKat

MoarJ skriver:

Må kigge nærmere på det... Bor du i Silkeborg?

Vi venter vores første barn som kommer til verden i næste uge 

og vi har arvet en masse tøj fra venner osv. De ting der er af de lidt billigere, er langt fra så flotte i både farve og form, som de lidt dyrere..
Så klart der er forskel på kvalliteten!!

I samme åndedrag vil jeg så sige at vi ikke har finanser til udelukkende at købe de dyre!! Så lagersalg er et fantastisk koncept for os   

Vi bor i Århus, men kæresten kommer oprindeligt fra Silkeborg. Så havde hørt at lagersalget var der. Synes så desværre ikke det var det bedste lagersalg, men fandt nogen søde jeans smækbukser med baggy effekt, 2 body´er, 1 heldragt, strømper og futter

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

missKat skriver:

Vi venter vores første barn som kommer til verden i næste uge 

og vi har arvet en masse tøj fra venner osv. De ting der er af de lidt billigere, er langt fra så flotte i både farve og form, som de lidt dyrere..
Så klart der er forskel på kvalliteten!!

I samme åndedrag vil jeg så sige at vi ikke har finanser til udelukkende at købe de dyre!! Så lagersalg er et fantastisk koncept for os   

Vi bor i Århus, men kæresten kommer oprindeligt fra Silkeborg. Så havde hørt at lagersalget var der. Synes så desværre ikke det var det bedste lagersalg, men fandt nogen søde jeans smækbukser med baggy effekt, 2 body´er, 1 heldragt, strømper og futter

Det er altid godt rart at arve.. Vi har også arvet end del..

Jeg har så ikke været inde og kigge på det lagersalg.. Har kun hørt om det...

Vi køber for det meste tøj i Bilka, føtex, kvickly, babysam og sommetider ved siden af Det blå marked i Låsby, ikke børnebiksen.. En ny lille butik der kommet i forbindelse med Det blå marked..

Anmeld

26. marts 2010

missKat

MoarJ skriver:

Det er altid godt rart at arve.. Vi har også arvet end del..

Jeg har så ikke været inde og kigge på det lagersalg.. Har kun hørt om det...

Vi køber for det meste tøj i Bilka, føtex, kvickly, babysam og sommetider ved siden af Det blå marked i Låsby, ikke børnebiksen.. En ny lille butik der kommet i forbindelse med Det blå marked..

Jeg mener de holder det der lagersalg 3 gange om året, så der kommer nok igen lige efter sommerferien.

jeg synes som sagt ikke det var helt vild wow denne gang, men kender jo som sagt heller ikke kønnet og så meget neutralt var der ikke..
Der var "ej sikke lej" i århus i går (og i dag og i morgen, samt vist også søndag) og det har været godt sagde en veninde!!
(jeg er pt sengeliggende, så var der desværre ikke)

Jeg kommer også KLART til at købe mange ting i føtex, bilka, h&m osv!!! men vil gerne mixe det med kvallitet, når pengene er til det

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

missKat skriver:

Jeg mener de holder det der lagersalg 3 gange om året, så der kommer nok igen lige efter sommerferien.

jeg synes som sagt ikke det var helt vild wow denne gang, men kender jo som sagt heller ikke kønnet og så meget neutralt var der ikke..
Der var "ej sikke lej" i århus i går (og i dag og i morgen, samt vist også søndag) og det har været godt sagde en veninde!!
(jeg er pt sengeliggende, så var der desværre ikke)

Jeg kommer også KLART til at købe mange ting i føtex, bilka, h&m osv!!! men vil gerne mixe det med kvallitet, når pengene er til det

Sengeliggende - Bækkenløsning eller?

Når vi har råd til det eller får gavekort til h&m benytter vi os af det... Det sker sjældent...

I  Bilka osv, finder man også meget godt, synes jeg..

Det er da spændende og se hvad I får af køn...

Anmeld

26. marts 2010

missKat

MoarJ skriver:

Sengeliggende - Bækkenløsning eller?

Når vi har råd til det eller får gavekort til h&m benytter vi os af det... Det sker sjældent...

I  Bilka osv, finder man også meget godt, synes jeg..

Det er da spændende og se hvad I får af køn...

ja bækkenet er helt vanvittigt!! 
godt der kun er få dage igen!! Skal have KS så ved at jeg ikke går over og fisen er snart ude hos os  

Vi har begge på fornemmelsen at det bliver en pige, men nu får vi at se..

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

missKat skriver:

ja bækkenet er helt vanvittigt!! 
godt der kun er få dage igen!! Skal have KS så ved at jeg ikke går over og fisen er snart ude hos os  

Vi har begge på fornemmelsen at det bliver en pige, men nu får vi at se..

Det er bare noget øv med bækkenet... Skønt for jer at i snart ser jeres barn...

Glæder mig til at høre mere om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.