Mave 14+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

MarleneH

Nu begynder der rigtig at ske noget  

Men hold da op hvor er jeg utålmodig

Knus Marlene

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Faith

MarleneH skriver:

Knus Marlene

Fin mave! Den er skisme større end min mave. Og jeg er 20 uger med tvillinger. Er SÅ utålmodig!

Anmeld

26. marts 2010

MarleneH

smillaluna skriver:

Fin mave! Den er skisme større end min mave. Og jeg er 20 uger med tvillinger. Er SÅ utålmodig!

Det er jo så forskelligt hvordan man vokser Nu er jeg heller ikke den slankeste pige i forvejen, måske det har lidt at sige 

Anmeld

26. marts 2010

Faith

MarleneH skriver:

Det er jo så forskelligt hvordan man vokser Nu er jeg heller ikke den slankeste pige i forvejen, måske det har lidt at sige 

Var til skanning i dag og lægen sagde osse at kvindens størrelse ikke hænger sammen med børnenes størrelse. Var da ved at være lidt små nervøs over at jeg ikke voksede mere, men de følger heldigvis kurven helt som de skal.

Anmeld

26. marts 2010

Bavianis

Ja hold da op! Kan kun, ligesom SmillaLuna, sige at jeg er død misundelig... Jeg vil også ha en rund mave! Din er rigtig fin

Kærligst Susanne

Anmeld

26. marts 2010

MarleneH

smillaluna skriver:

Var til skanning i dag og lægen sagde osse at kvindens størrelse ikke hænger sammen med børnenes størrelse. Var da ved at være lidt små nervøs over at jeg ikke voksede mere, men de følger heldigvis kurven helt som de skal.

jeg har faktis også tabt mig efter jeg blev gravid.. så var også lidt nervøs.. så rart at høre det ikke har noget at sige

Anmeld

26. marts 2010

MarleneH

Bavianis skriver:

Ja hold da op! Kan kun, ligesom SmillaLuna, sige at jeg er død misundelig... Jeg vil også ha en rund mave! Din er rigtig fin

Kærligst Susanne

Tusind tak for det  Er også rigtig glad for den

Anmeld

26. marts 2010

Chalala85

Super fin mavse, der er bestemt noget at være stolt af

Anmeld

26. marts 2010

Bare mig..

En fiiin lille mave der er på vej... Og tro mig, pludselig er tiden ved at være.. Jeg huser de første uger, som var det igår, og jeg er nu 33+1. Det er ikke engang løgn, -tiden flyver afsted, selv om man ikke føler det..

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

MarleneH skriver:

Knus Marlene

Flot mave....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.