Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu begynder der rigtig at ske noget
Men hold da op hvor er jeg utålmodig
Knus Marlene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarleneH skriver: Nu begynder der rigtig at ske noget Men hold da op hvor er jeg utålmodig Knus Marlene
Fin mave! Den er skisme større end min mave. Og jeg er 20 uger med tvillinger. Er SÅ utålmodig!
smillaluna skriver: Fin mave! Den er skisme større end min mave. Og jeg er 20 uger med tvillinger. Er SÅ utålmodig!
Det er jo så forskelligt hvordan man vokser Nu er jeg heller ikke den slankeste pige i forvejen, måske det har lidt at sige
MarleneH skriver: Det er jo så forskelligt hvordan man vokser Nu er jeg heller ikke den slankeste pige i forvejen, måske det har lidt at sige
Var til skanning i dag og lægen sagde osse at kvindens størrelse ikke hænger sammen med børnenes størrelse. Var da ved at være lidt små nervøs over at jeg ikke voksede mere, men de følger heldigvis kurven helt som de skal.
Ja hold da op! Kan kun, ligesom SmillaLuna, sige at jeg er død misundelig... Jeg vil også ha en rund mave! Din er rigtig fin
Kærligst Susanne
smillaluna skriver: Var til skanning i dag og lægen sagde osse at kvindens størrelse ikke hænger sammen med børnenes størrelse. Var da ved at være lidt små nervøs over at jeg ikke voksede mere, men de følger heldigvis kurven helt som de skal.
jeg har faktis også tabt mig efter jeg blev gravid.. så var også lidt nervøs.. så rart at høre det ikke har noget at sige
Bavianis skriver: Ja hold da op! Kan kun, ligesom SmillaLuna, sige at jeg er død misundelig... Jeg vil også ha en rund mave! Din er rigtig fin Kærligst Susanne
Tusind tak for det Er også rigtig glad for den
Super fin mavse, der er bestemt noget at være stolt af
En fiiin lille mave der er på vej... Og tro mig, pludselig er tiden ved at være.. Jeg huser de første uger, som var det igår, og jeg er nu 33+1. Det er ikke engang løgn, -tiden flyver afsted, selv om man ikke føler det..
Flot mave....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128