Jeg skal have købt en god barnevogn til at fragte alle ungerne rundt i... har kigget på en Trille Magnum og har fundet den billigst til 5.500kr. Det var meningen jeg skulle købe den idag, men tænkte så at jeg liiiige ville vente lidt. Sidste uge lagde jeg en annonce på nettet om at jeg søgte sådan en vogn.
Nu er jeg så lige blevet ringet op af en sød dame som netop havde sådan en vogn til salg.... dog en lidt bedre af slagsen da den også havde servostyring, hvilket er super da der jo er læs på sådan en vogn.
Oveni ville hun give madrasser, helt nyt regnslag, 4 seler og sådan en fod man kan sætte på forneden som man kan vippe vognen med når man skal op af kansten, for at skåne ryg og skuldre...
En samlet pris fra ny er et sted omkring 8000kr... selve vognen med servo koster 7000 fra ny.
Jeg kunne få det hele for 3500kr!!!
De bor så i Fjerritslev men nu har vi lavet en aftale med dem da de skal til tyskland i april, om at vi mødes et sted og handler. Så skal vi ikke køre så langt for den.
Så jeg er bare helt vildt glad nu
Og synes jo jeg har gjort en super handel!
Nu glæder jeg mig til at få den så vi kan komme pånogle lidt længere ture her til sommer
Anmeld