Ihhh jeg er altså helt glad nu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

TbCp

Jeg skal have købt en god barnevogn til at fragte alle ungerne rundt i... har kigget på en Trille Magnum og har fundet den billigst til 5.500kr. Det var meningen jeg skulle købe den idag, men tænkte så at jeg liiiige ville vente lidt. Sidste uge lagde jeg en annonce på nettet om at jeg søgte sådan en vogn.
Nu er jeg så lige blevet ringet op af en sød dame som netop havde sådan en vogn til salg.... dog en lidt bedre af slagsen da den også havde servostyring, hvilket er super da der jo er læs på sådan en vogn.
Oveni ville hun give madrasser, helt nyt regnslag, 4 seler og sådan en fod man kan sætte på forneden som man kan vippe vognen med når man skal op af kansten, for at skåne ryg og skuldre...
En samlet pris fra ny er et sted omkring 8000kr... selve vognen med servo koster 7000 fra ny.
Jeg kunne få det hele for 3500kr!!!

De bor så i Fjerritslev men nu har vi lavet en aftale med dem da de skal til tyskland i april, om at vi mødes et sted og handler. Så skal vi ikke køre så langt for den.

Så jeg er bare helt vildt glad nu Og synes jo jeg har gjort en super handel!

Nu glæder jeg mig til at få den så vi kan komme pånogle lidt længere ture her til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Jeg skal have købt en god barnevogn til at fragte alle ungerne rundt i... har kigget på en Trille Magnum og har fundet den billigst til 5.500kr. Det var meningen jeg skulle købe den idag, men tænkte så at jeg liiiige ville vente lidt. Sidste uge lagde jeg en annonce på nettet om at jeg søgte sådan en vogn.
Nu er jeg så lige blevet ringet op af en sød dame som netop havde sådan en vogn til salg.... dog en lidt bedre af slagsen da den også havde servostyring, hvilket er super da der jo er læs på sådan en vogn.
Oveni ville hun give madrasser, helt nyt regnslag, 4 seler og sådan en fod man kan sætte på forneden som man kan vippe vognen med når man skal op af kansten, for at skåne ryg og skuldre...
En samlet pris fra ny er et sted omkring 8000kr... selve vognen med servo koster 7000 fra ny.

De bor så i Fjerritslev men nu har vi lavet en aftale med dem da de skal til tyskland i april, om at vi mødes et sted og handler. Så skal vi ikke køre så langt for den.

Nu glæder jeg mig til at få den så vi kan komme pånogle lidt længere ture her til sommer

Fantastisk!! Det lyder som et godt kup!

Anmeld

26. marts 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Du kunne også bare liiiiige køre op efter den, og så tage en sofa med på vejen

-Ej det er da et super godt kup, du har lavet der.

Så kan i rigtig komme ud og trille, lige om lidt når der er sommer

Anmeld

26. marts 2010

JustAnotherName

FEDT!!! Uhh, det er SÅ SKØNT, når man har lavet en super-handel.
Og fantastisk at der stadig findes gode og rare mennesker, som ønsker at glæde andre fremfor kun at tjene gode penge på det selv. Dejligt for dig.

I skal da nok komme ud på en masse gode ture til foråret og sommer  

Anmeld

27. marts 2010

TbCp

Ja det bliver bare rigtig godt!

Hun solgte mig også lige 4 scootere, en traktor og 2 vogne for 400 oveni, så nu har jeg vist brugt nok penge

Anmeld

8. juni 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Skriv endelig til mig hvis du ønsker at sælge din trille magnum..

Er selv på udkig efter sådan en der jeg starter op som privat dagpleje i Odense

Hilsen fotografens kone

Anmeld

9. juni 2012

TbCp

Fotograf Nikolaj Grundtvig skriver:

Skriv endelig til mig hvis du ønsker at sælge din trille magnum..

Er selv på udkig efter sådan en der jeg starter op som privat dagpleje i Odense

Hilsen fotografens kone

Den er solgt for længe siden
Det er en gammel tråd det her og jeg er siden gået på barsel og har solgt vognen

Anmeld

10. juni 2012

Fotograf Nikolaj Grundtvig

Nå for søren, ja det kan jeg faktisk godt se nu..

Det ender nok med jeg køber den fra ny, kan ikke finde nogen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.