Hopper da også herinde så:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

Muffinmus

Jeg har termin sidst i januar hvis alt går godt. Den første tidlige scanning er bestilt(d. 23 juni) så vi er sikre på der er liv derinde..efter en MA er man vel lidt et nervevrag:)
Nå, men det bliver hyggeligt at følges med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2008

Muffinmus

Scannings tiden er ændret til den 16, så kan jeg da få visheden lidt før:) så skal min dejlige søn på 11 mdr være storebror...SÅ spændende.

Anmeld

30. maj 2008

Pia

Hej Marie..

Jeg er selv blevet gravid ved Micro inseminering. ( isci) så jeg kan bestemt godt følge dig med det med og være nervøs..
Vi skal selv scannes den 13 juni for og tjekket at der er et lille hjerte blink der inde som der skal være(L)
Glæder mig meget, men syntes at det 13 juni virker meget meget langt væk endnu ;)

Jeg har termin den 26 jan 2009 hvad jeg selv kommer frem til..

Knus fra Pia.. ( 5+4)

Anmeld

30. maj 2008

Muffinmus

Uha, det bliver da også spændende så:-)
Ja, jeg har vel termin omkring den 27, men blev rykket en hel uge frem sidste gang og han kom på selve dagen. Er ret sikker på jeg havde Æl på dag 10 eller sådan ngoet, så kan sagtens være de rykker mig frem igen denne her gang. Meget spændende.
Ja, det er dælme laaaang tid til den 13 og 16 juni, men man må vel væbne sig med tålmodighed og og lade være med at kigge for meget på datoerne det næste stykke tid:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.