Til Lise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

linemus

Et kæmpestort tillykke med Casper (selvom det er et stykke tid siden nu). Jeg har lige læst din fb og set de kæreste billeder af ham. Hvor er han dejlig (og iiih, hvor jeg glæder mig). Håber det går godt med at være 4 i familien

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Lise

Aj, tak Line Hvor er du sød!!!

Jamen, det går fint. Simon er sååe stolt af ham, og vil gerne kysse og kramme. Han har bare taget det så flot! Han har også efterhånden vænnet sig til at han ikke kan kræve sin mor når han vil, og til gengæld er mit overskud ved at komme tilbage, så jeg har lidt mere at give ham.

Lille Casper er bare så sød. Han er meget rolig (indtil videre), tager nogle gode lure, og jeg synes han er så smuk. Han har dog lidt med maven - der er noget der generer ham og gør ondt, men jeg husker det fra Simon, og det gik over ved 4-5 ugers alderen, så det håber jeg det også gør denne gang.

Og jeg synes det er meget federe at blive mor anden gang end det var første gang! Alting er så meget nemmere.

Så fakkertalt går det rigtig fint!

Anmeld

27. marts 2010

birgittemarie

Lise skriver:

Aj, tak Line Hvor er du sød!!!

Jamen, det går fint. Simon er sååe stolt af ham, og vil gerne kysse og kramme. Han har bare taget det så flot! Han har også efterhånden vænnet sig til at han ikke kan kræve sin mor når han vil, og til gengæld er mit overskud ved at komme tilbage, så jeg har lidt mere at give ham.

Lille Casper er bare så sød. Han er meget rolig (indtil videre), tager nogle gode lure, og jeg synes han er så smuk. Han har dog lidt med maven - der er noget der generer ham og gør ondt, men jeg husker det fra Simon, og det gik over ved 4-5 ugers alderen, så det håber jeg det også gør denne gang.

Og jeg synes det er meget federe at blive mor anden gang end det var første gang! Alting er så meget nemmere.

Så fakkertalt går det rigtig fint!

Det er han i hvert fald også.

Dejligt at høre, det går godt!

Knus B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.