Vejning nr. 6 den 28.maj 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

Lsh

Jeg tillader mig at starte denne veje-dag, da jeg bare er [f]så[/f] glad :) Siden sidste uge, torsdag (fik ikke vejet mig onsdag), har jeg tabt 1,1 kg :P Jeg er meget tilfreds og glad og kan næsten ikke få armene ned, jeg er nu næsten halvvejs i mit vægttab og forbereder mig på at de sidste kg kan være slemme; men det var også slemt at tage sig sammen til dette vægttab, så det skal nok gå ;) Håber I andre også har haft en go' slanke-uge :) (H) Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

Astrid P

Jeg hopper lige med på bølgen af godt humør: -1 kg siden sidste onsdag, og det på trods af en weekend der var alt andet end sund! Så jeg er rigtig godt tilfreds...

Fortsat god dag til jer alle
KH Astrid

Anmeld

28. maj 2008

Tut

Her siger den minus 600g, så jeg er på minus 3 kg. på 4 uger, det er jeg godt tilfreds med... Så nu er der "kun" 8,4 til første delmål :D

Anmeld

28. maj 2008

ivfmarie

I mandags: 70,8 kg(!!!) Havde svoret at den aldrig måtte kommer derop igen, men i dag var vægten på 68,5 kg - puha..
Det bedste er nu at motivationen er back! Nu skal jeg "bare lige" ned på 65 kg inden 18. juli.

God dag og god kamp imod kiloene

Anmeld

28. maj 2008

Lsh

ivfmarie skriver:

I mandags: 70,8 kg(!!!) Havde svoret at den aldrig måtte kommer derop igen, men i dag var vægten på 68,5 kg - puha..
Det bedste er nu at motivationen er back! Nu skal jeg "bare lige" ned på 65 kg inden 18. juli.

God dag og god kamp imod kiloene

Og det når du da HELT bestemt, hvis det virkelig er det du vil ;)

Luise

Anmeld

28. maj 2008

Mathilde

Tja her siger vægten +300g... Men det er nu ok, da jeg var til fødselsdag ved naboen fredag og til 40års fødselsdag lørdag...
Jeg må bare igang igen:) Skal dog til 50års fødselsdag lørdag... Så jeg må ud og løbe en tur...eller noget:P

Anmeld

28. maj 2008

SaNiNa

har tabt mig 1 kg i denne her uge:D

og har ikke rigtig lavet det helt store jo går meget på arbejde

Anmeld

28. maj 2008

Pia.

6,4 kilo har jeg tabt i det hele - så jeg er super glad og meget tilfreds og ved jeg når mit mål inden d. 14 juni og måske lidt til :)

Knus Pia, som virkelig kan mærke det på sit tøj nu... :P

Anmeld

29. maj 2008

StineL

God gået tøser:)

Jeg fik vejet mig igår, men glemte helt at skrive...

Jeg har tabt mig 700g og er nu 600g under min graviditetsvægt:-) Mangler nu kun 2,4 kg....

Anmeld

29. maj 2008

ivfmarie

StineL skriver:

God gået tøser:)

Jeg fik vejet mig igår, men glemte helt at skrive...

Jeg har tabt mig 700g og er nu 600g under min graviditetsvægt:-) Mangler nu kun 2,4 kg....

Flot!! Det tror jeg sgu aldrig at jeg kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.