Jeg vil lige starte med at sige at jeg elsker hunde og vi har altid haft hunde hos mine forældre 
Men nu har jeg oplevet 2 gange i denne uge, nogle hundeejere der bare slet ikke kan finde ud af at have hund.
I tirsdag var jeg på legepladsen med dagplejeungerne, pludselig kommer der en stor labrador farende, lige hen i hovedet på en af ungerne og vælter hende omkuld. Hun bliver selvfølgelig vildt forskrækket og bliver ked af det... Manden/ejeren som går med hundesnoren over skulderen siger bare "jaaa den er jo vant til små børn" 
Idag er vi så nede og kigge på ænderne. Alle 3 unger sidder i klapvognen og pludselig kommer den en boxer-blanding løbende hen imod os, den er ikke i snor, og stikker sin våde snude op i hovedet på ungerne.... Ejeren siger "den gør ikke noget" 
Jamen for pokker altså, tænk hvis der var sket noget.... tænk hvis den lige præcis på dette tidspunkt faktisk GJORDE noget!!!!
Jeg fik slet ikke sagt noget til ejerene for jeg blev selv forskrækket/overrasket over at de pludselig dukkede op.
Jeg synes bare ikke det er i orden....
Noget helt andet er så at de går ned til en LEGEPLADS og lufter deres hund, hvorfor mener de lige at det er der, det er bedst at de skider? Den ene legeplads der ligger her kan slet ikke bruges fordi der er hundelorte overalt!
Nogle gange synes jeg bare slet ikke der bliver taget ansvar! Der er da for pokker regler på dette område.... er det ikke lovpligtigt at have sin hund i snor!?
Anmeld