Hej Tina.
Den gik helt forrygende, til trods for Mads har haft diarre, og jeg skiftede 8 lorte-bleer fra fredag eftermiddag til lørdag aften. Men han var ikke syg af det, så det var ok. Det må man tage med.
Men vi hyggede os fredag eftermiddag, kørte en tur i bilen og fik handlet lidt lækkert ind til aftensmaden. Mads er så sjov at have med i bil. Han ser simpelthen ALT. Hvis ikke der har været en traktor eller en lastbil i et stykke tid, siger han: Boar, olle øje drator. (Mor, jeg holder øje med traktor) Han er så sød.
Lørdag tog vi en tur i svømmehallen. Der var vi ovre i en time denne gang, for han hyggede sig bare sådan. Det er skønt at have ham med derind, for han spræller simpelthen bare sådan rundt. Han har efterhånden fundet ud af at komme rundt i vandet og styre til højre og venstre ved brug af benene. Så man skal virkelig være opmærksom på ham. Da vi så kom hjem stod den på frokost og middagssøvn.
Inden det kongelige bryllup nåede vi lige et par timers havearbejde, hviket vi også brugte det meste af søndagen på. Mads er helt pjattet med at køre med sin trillebør, han kører lige i halen af mig, og elsker at køre den op på kompostdyngen, for at læsse af.
Jeg tudede, lige som så mange andre, da Joachim omfavnede sine drenge inde i kirken. Mads blev helt forskrækket og aede mig på kinden og sagde ae ae boar. Han kunne ikke forstå, hvorfor jeg lige pludselig græd.
Haven er efterhånden blevet fin, og vi er ved at være tilfredse med resultatet. Dem vi overtog huset fra, havde ikke lige frem holdt den del ved lige. Puha, en ordentlig omgang. Men den er klar til der kommer gæste i forbindelse med min eksamen, som forhåbentlig kommer til at gå godt.
Søndag gik med ingenting. Vi hyggede med morgen fjernsyn, og derefter var vi ude i haven. Jeppe var hjemme ved 14 tiden, godt træt og halv fyldt med tømmermænd. Men han havde nydt det, og efter 2 dage i mandehørm, der trængte han til lidt kærlig omsorg fra sin kæreste. Det fik han ;)
Knus fra st.
Anmeld