Èn bedste ven eller mange bedste venner..:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Honningblomst

Hej piger...

Hvordan har jeres børn venner? har de mange venner de skiftes til at lege med eller har de en enkel de helst vil og som de hænger meget sammen med? og hvor gammel er jeres børn?

Mine drenge, de store har begge en bedste ven, ikke fordi der ikke er mange andre de kunne være sammen med, de gider bare ikke dem. Kan huske da Jeppe lige var startet i skole at det blev påtalt, men sådan er mine unger bare og jeg selv var på samme måde og er det nok stadig...hellere få tætte end en masse ikke så tætte.

Men hvordan gør jeres børn og hvor tidligt fik de tætte venner...?

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

nannanadja

min datter er snart 4--hun leger med 2 piger når hun ar fri for børnehave faktisk hver dag- de hygger sig meget sammen.

en gang imellem leger hun også med andre børn her hjemme, men hun har sine farvritter

i børnehaven leger hhun med lidt forskellige, og måske den ene uge leger hun rigtig meget med kun en bestemt pige-men så næste uge kan hun godt skifte lidt..

Anmeld

27. marts 2010

Malthesmoar

Eva skriver:

Hej piger...

Hvordan har jeres børn venner? har de mange venner de skiftes til at lege med eller har de en enkel de helst vil og som de hænger meget sammen med? og hvor gammel er jeres børn?

Mine drenge, de store har begge en bedste ven, ikke fordi der ikke er mange andre de kunne være sammen med, de gider bare ikke dem. Kan huske da Jeppe lige var startet i skole at det blev påtalt, men sådan er mine unger bare og jeg selv var på samme måde og er det nok stadig...hellere få tætte end en masse ikke så tætte.

Men hvordan gør jeres børn og hvor tidligt fik de tætte venner...?

Knus Eva...

Malthe er 3½ og har en bedste ven og haft det ca ½års tid

Syntes dog at de på det sidste er gledet lidt fra hinanden

og flere venner bliver nævnt mere og mere

Mvh

Anmeld

28. marts 2010

Sommerfuglelarven

Klaramilla på snart 4 år, har en del venner, og kan lege med børn i alle aldre. Men den hun leger bedst med, er en pige på hendes egen alder (2½ mdrs forskel), men hende har hun også været sammen med siden de var spæde

Men hendes aller aller bedste veninde, det er mor, det siger hun ihvertfald hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.