Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, vi er jo super nysgerrige og vil gerne bestille tid i god tid
Men hvor er i blevet scannet? Og hvor meget betalte i?
Bor på sjælland, men fyn kan også gå an
Tak for jeres svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Senia skriver: Ja, vi er jo super nysgerrige og vil gerne bestille tid i god tid Men hvor er i blevet scannet? Og hvor meget betalte i? Bor på sjælland, men fyn kan også gå an Tak for jeres svar
vi fik lavet en 3D/4D scanning, og der kunne man tydeligt se at det var en pige:0)
fik blev scannet ved jordemoder.dk
Jeg har fået lavet 3D/4D scanning 2 gange i Nykøbing F. hos en privat praktiserende læge. Man kan finde ham på nettet under sydhavslægen. Alm 3D/4D scanning koster 800 kr. det er inkl. dvd og alt. Sidst valge jeg bare en kønsscanning og det gav jeg 500 kr. for. Det er vist lang billigere end mange andre steder. Og han er rigtig prof. og flink. Har aldrig hørt om nogen der har været utilfredse.
Lisbeth
Du kan også bestille tid ved scanningsjordemoderen.dk, der kan du få tid indenfor ganske få dage.
3-4D scanningen foregik i City Vest og kostede 1400kr, hvilket var ret pebret, da jeg har foranliggende moderkage , så vi fik meget få og knapt så gode billeder af hjertegrynets ansigt fordi han puttede hele ansigtet ind i moderkagen... Til gengæld fik vi lov at komme igen en time efter helt gratis til et nyt forsøg hvor det gik lidt bedre.
ka-ri-na skriver: vi fik lavet en 3D/4D scanning, og der kunne man tydeligt se at det var en pige:0) fik blev scannet ved jordemoder.dk
Hvornår fik i lavet den, og hvad kostede det?
lisbeth2910 skriver: Jeg har fået lavet 3D/4D scanning 2 gange i Nykøbing F. hos en privat praktiserende læge. Man kan finde ham på nettet under sydhavslægen. Alm 3D/4D scanning koster 800 kr. det er inkl. dvd og alt. Sidst valge jeg bare en kønsscanning og det gav jeg 500 kr. for. Det er vist lang billigere end mange andre steder. Og han er rigtig prof. og flink. Har aldrig hørt om nogen der har været utilfredse. Lisbeth
Lyder da billigt med 3D 4D i hvert fald Er det besværligt med transport dertil?
Har nemlig ikke bil..
Christina28 skriver: Du kan også bestille tid ved scanningsjordemoderen.dk, der kan du få tid indenfor ganske få dage.
Okay, dejligt der ikke er så lang ventetid / hurtigt at komme til. Hvor ligger de? og kender du priser?
Rosa skriver: 3-4D scanningen foregik i City Vest og kostede 1400kr, hvilket var ret pebret, da jeg har foranliggende moderkage , så vi fik meget få og knapt så gode billeder af hjertegrynets ansigt fordi han puttede hele ansigtet ind i moderkagen... Til gengæld fik vi lov at komme igen en time efter helt gratis til et nyt forsøg hvor det gik lidt bedre.
Ej hvor godt de lod jer komme tilbage, så i kunne få et godt billed Ellers er det jo også mange penge at komme af med.
Ihh glæder mig sådan til at se den lille igen hehe.. syntes slet ikke jeg kan få nok
Senia skriver: Hvornår fik i lavet den, og hvad kostede det?
jeg mener jeg var i uge 26... :0) den kostede ca 1300kr (jeg kan ikke huske det præcist)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128