33+0. Puha det er ved at være træls.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.596 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Bare mig..

jeg synes godt nok det er ved at være noget hårdt i ryggen.. - For første gang idag, måtte jeg tage smertestillende, for det var bare ikke til at holde ud

Men ellers vokser lillepigen jo bare derud af og har det strålende..

Undskylder kvaliteten, men de er taget med mobilen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Bare mig..

Og så ser man lige ginen bagved, og bliver mindet om, hvor tynd man var før

Anmeld

25. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Wauw, du er simpelthen så flot gravid

Nyd tiden mens den er der, du kommer til at savne det - tro mig

Anmeld

25. marts 2010

B&J

EJ HVOR ER DU BARE SUPER SMUK kan godt forstå dig det bliver hårdt den er jo tung sådan en mave...

Anmeld

25. marts 2010

Bare mig..

Tark, hvor er i søde.

Og nej, jeg tror helt ærlig ikke jeg kommer til at savne det.. Jeg HADER faktisk og være gravid.. Jeg bryder mig virkelig ikke om det.. Det er ikke bare fordi det er hårdt nu, for jeg har ikke brudt mig om det på noget som helst tidspunkt.. :/ Så jeg tror faktisk ikke jeg kommer til at savne det på nogen måde.. Jeg ville SÅ gerne have været foruden at være gravid, og at en anden ville være gravide for mig.. Men jeg vil selvfølgelig gerne have det der kommer ud af det      Så er lidt glad for det snart er overstået! At være gravid, synes jeg bestemt ikke er hyggeligt på nogen måde, trods jeg hverken har haft kvalme, og alt er bare gået lige efter bogen...

Anmeld

25. marts 2010

B&J

jeg kunne godt lig af være gravid bare ik til sidst alt var hårdt kunne næsten ik vende mig i sengen ryde op sove på maven nu kan jeg alt igen jubii

Anmeld

26. marts 2010

FruEllingsen

Du er virkelig flot gravid  Nu er der heller ikke længe til at lillepigen kommer ud til jer

Anmeld

26. marts 2010

Mettemus

Wauw wauw - det sidder godt nok flot på dig! Og rigtig fint barneværelse som man lige kan smugkigge på billederne også. Held og lykke med de sidste uger

Anmeld

26. marts 2010

MyBaby

Du er virkelig flot gravid! Og bare vent, inden du ser dig om, har du din lille guldklump i armene og alt det trælse er glemt! Held og lykke med resten af graviditeten!

Nina - 39+1 (og nu synes jeg heller ikke, det er vildt sjovt at være gravid længere! )

Anmeld

26. marts 2010

AnnePedersen

vil først sige du har en rigtig flot mave. tillykke

men jeg har det som dig at det ikke er skønt at være gravid og man glæder sig til det er ovre. Og det er okay at have det sådant, for vi er stadig glade for det der er indeni os, men man behøver ikke synes at alt det andet der følger med er fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.