Erfaring med hormon spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Tut

Hej,

Er der nogen af jer der har erfaring med en hormon spiral?

Jeg fik sat min op d. 26/2. og jeg fik min første mens efter opsættelsen d. 9/3, ja det er så 16 dage siden og jeg bløder stadig.

De første par dage pletblødte jeg, så var det mere mens agtigt, og de sidste 10 dage har jeg pletblødt.

Er det normalt?

knus Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Lulle25

Har selv en og ja det er helt normalt. Jeg blødte de første 14 dage og har ikke blødt siden, men ved ikke om det er fordi jeg stadig ammer. Nogen bløder on off ca ½ år inden den falder til har jeg fået og vide.

Kh Louise

Anmeld

25. marts 2010

Mikkelmusen

Jeg har også hormon-spiralen og fik den sidst i december. Jeg havde blødning end måned i træk og så pause 3 uger og så blødning 3-4 uger. Nu har blødningen kun varet 7 dage denne her sidste gang, så jeg tror det er ved at være på plads.
Jeg har desuden meget sparsom blødning og kan nøjes med et lille trusseindlæg alle dage pånær den første.

Anmeld

26. marts 2010

Tut

Mikkelmusen skriver:

Jeg har også hormon-spiralen og fik den sidst i december. Jeg havde blødning end måned i træk og så pause 3 uger og så blødning 3-4 uger. Nu har blødningen kun varet 7 dage denne her sidste gang, så jeg tror det er ved at være på plads.
Jeg har desuden meget sparsom blødning og kan nøjes med et lille trusseindlæg alle dage pånær den første.

Åh det lyder jo bare super fedt.

Tak for jeres svar

Anmeld

26. marts 2010

Susan1978

Jeg har lige fået min for hvad ca 14 dage siden, så jeg går og venter på den første mens.. er godt nok spændt på hvordan det går, men det kan da kun gå bedre end med kobber spiralen..

GYn - damen sagde at man kunne have meget uregelmæssige og meget pletblødninger de første 6 mdr..  så det er vist meget normalt TUT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.