Århhh søde store Liva

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

TbCp

Hun kan bare så meget efterhånden.... snart har hun ikke brug for mig længere

Hun er sulten, går hen og finder havregryn, skål, ske, mælk og sukker frem og kalder så på mig så jeg kan komme og hjælpe med at øse op... hun ved bare lige hvad hun skal bruge og hvor hun skal finde det.

Hun får lyst til knækbrød med smør og finder selv alt frem, forsøger selv at smørre men må så alligevel bede om hjælp.

Hun vil gerne se en film, finder den i skuffen hun vil se og kommer så med film og fjernbetjeninger til tv og playstation så vi kan tænde...

Når jeg ligger på sofaen kommer hun hen og putter tæppet over mig....

Da vi sad og spiste aftensmad sad vi og snakkede om at vi var trætte og ville tidligt i seng...Så siger Liva "mig os gerne i seng, lukke øjnene, synge sang" Så i aften står den vist på godnatsang

Jeg forstår ikke hvornår hun er blevet så stor.... men jeg kan jo se at flere herinde har det sådan lige for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Barbamama

SÅ er det sket!!!! Carla må IKKE blive større!!!! Puha.... Men Tina.... Hun har jo stadig brug for dig

Anmeld

25. marts 2010

LIZO

er dte ikke skønt når de begynder på det..  skønt de selv ønsker at gøre det..

men suk hvor er de bare blevet store..

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

michella80 skriver:

SÅ er det sket!!!! Carla må IKKE blive større!!!! Puha.... Men Tina.... Hun har jo stadig brug for dig

Jeg har STADIG brug for MIN mor, så kan jo håbe at hun bare bliver lidt ligesom mig

Anmeld

25. marts 2010

Karo

TbCp skriver:

Hun kan bare så meget efterhånden.... snart har hun ikke brug for mig længere

Hun er sulten, går hen og finder havregryn, skål, ske, mælk og sukker frem og kalder så på mig så jeg kan komme og hjælpe med at øse op... hun ved bare lige hvad hun skal bruge og hvor hun skal finde det.

Hun får lyst til knækbrød med smør og finder selv alt frem, forsøger selv at smørre men må så alligevel bede om hjælp.

Hun vil gerne se en film, finder den i skuffen hun vil se og kommer så med film og fjernbetjeninger til tv og playstation så vi kan tænde...

Når jeg ligger på sofaen kommer hun hen og putter tæppet over mig....

Da vi sad og spiste aftensmad sad vi og snakkede om at vi var trætte og ville tidligt i seng...Så siger Liva "mig os gerne i seng, lukke øjnene, synge sang" Så i aften står den vist på godnatsang

Jeg forstår ikke hvornår hun er blevet så stor.... men jeg kan jo se at flere herinde har det sådan lige for tiden

Hold da op hvor kan Liva bare meget

Jeg kan slet ikke forstille mig Marcus kan alt det selv, men det kommer jo på et tidspunkt. Men han behøver ikke skynde sig vokse for hurtigt.

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

liam skriver:

er dte ikke skønt når de begynder på det..  skønt de selv ønsker at gøre det..

men suk hvor er de bare blevet store..

Jeg bliver rigtig rigtig stolt tiden går bare alt for stærkt!

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Jeg har STADIG brug for MIN mor, så kan jo håbe at hun bare bliver lidt ligesom mig

Ha ha ha ja det har jeg også. Aftenen før jeg skulle starte arbejde efter barset hylede jeg helt vildt og Casper trøstede mig, men jeg ville have min MOAR så jeg ringede til hende. Hun har jo også prøvet det. Hi hi

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

Karo skriver:

Hold da op hvor kan Liva bare meget

Jeg kan slet ikke forstille mig Marcus kan alt det selv, men det kommer jo på et tidspunkt. Men han behøver ikke skynde sig vokse for hurtigt.

Nej ind imellem måtte tiden gerne stå stille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.