Vi har shoppet idag (nyt badeværelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

TbCp

Vi har brugt eftermiddagen på at shoppe til vores nye badeværelse...

Uhhhh det bliver så lækkert. Vi kunne slet ikke blive enige om håndvasken indtil vi kom i Kvik! Der var den bare, den vi begge kunne lide

Vores håndvask bliver den her i terazzo

Vi har så valgt sorte underskabe og vandhanen bliver også sort

Ovenover skal der hænger et skab hvor hele fronten er et spejl.

Så nu er DET hjemme.

Vi får en kæmpe brusekabine som bliver muret op af glasbyggesten. Vi har droppet badekaret da det desværre nok bliver for stort.... tilgengæld overvejer vi det til badeværelset ovenpå.

Så mangler vi bare at finde et nyt wc

På gulvet kommer der sorte fliser og på væggene hvide fliser.

Nej hvor jeg glæder mig til det er færdigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Barbamama

Jeg glæder mig til at se billeder!!!!!

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

Spændende!! 
Ja, vi må se billeder af det færdige resultat. Når det kommer dertil...

Anmeld

25. marts 2010

Skouboe

Hvor ser det bare fedt ud... Jeg har dog en lille kommentar til armaturet... Vores er også sådan et lille fikst et, og jeg er ved at KVÆLE det...

Hver gang man bruger vasken, sprøjter det rigtigt meget op på bordpladen (eller i dette tilfælde vasken) så der ligger ofte vand, og det efterlader kalkpletter, så man skal faktisk tørre det af dagligt.

Hvis jeg var jer ville jeg vælge et armatur der går en lille smule længere ud over vasken...

Anmeld

26. marts 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Hvor ser det bare fedt ud... Jeg har dog en lille kommentar til armaturet... Vores er også sådan et lille fikst et, og jeg er ved at KVÆLE det...

Hver gang man bruger vasken, sprøjter det rigtigt meget op på bordpladen (eller i dette tilfælde vasken) så der ligger ofte vand, og det efterlader kalkpletter, så man skal faktisk tørre det af dagligt.

Hvis jeg var jer ville jeg vælge et armatur der går en lille smule længere ud over vasken...

Det har vi også Det er ikke armaturet på billedet vi har valgt, kunne bare ikke finde et billede af det armatur vi valgte. Men det er noget højere og længere... så ingen problemer der

Anmeld

26. marts 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Vi har brugt eftermiddagen på at shoppe til vores nye badeværelse...

Uhhhh det bliver så lækkert. Vi kunne slet ikke blive enige om håndvasken indtil vi kom i Kvik! Der var den bare, den vi begge kunne lide

Vores håndvask bliver den her i terazzo

Vi har så valgt sorte underskabe og vandhanen bliver også sort

Ovenover skal der hænger et skab hvor hele fronten er et spejl.

Så nu er DET hjemme.

Vi får en kæmpe brusekabine som bliver muret op af glasbyggesten. Vi har droppet badekaret da det desværre nok bliver for stort.... tilgengæld overvejer vi det til badeværelset ovenpå.

Så mangler vi bare at finde et nyt wc

På gulvet kommer der sorte fliser og på væggene hvide fliser.

Nej hvor jeg glæder mig til det er færdigt

jamen jeg HAR jo sagt at jeg køber jeres hus

det bliver SÅ godt Tina, så kan det godt være at de mænd er nogle larmende tosser, men det bliver virkelig flot!

Anmeld

26. marts 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

jamen jeg HAR jo sagt at jeg køber jeres hus

det bliver SÅ godt Tina, så kan det godt være at de mænd er nogle larmende tosser, men det bliver virkelig flot!

Jeg har nedlagt forbud mod flere husprojekter i den nærmeste fremtid

Men ja, jeg tror det bliver kanon godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.