Anke skriver:
Øv - jeg er dumpet i et fag!!
Jeg fandt ud af det mandag i sidste uge, og havde egentlig overvejet at klage, fordi jeg slet ikke kunne forstå, hvordan jeg kunne få sådan en karakter. Det ligner slet ikke mig!
I dag kom begrundelsen så fra censor, og den var godt nok ikke sjov at læse. Det kan godt være, hun er en mavesur dame, der har givet alle dårlige karakterer (genemsnittet for eksamensopgaven ligger på 3,9!), men hun har nok desværre ret i de fleste af sine kritikpunkter. 
Og det gør altså ondt! Jeg er slet ikke vant til at få så dårlige karakterer, og kan ikke andet end at føle det som et kæmpe nederlag, så jeg har bare siddet og tudet den sidste time. Gudskelov for min dejlige kæreste, der bare er den bedste støtte i sådanne situationer.. 
Jeg ved godt, at karakteren kommer af, at jeg i eksamensperioden var voldsomt stresset pga. en anden opgave, praktik, arbejde, og huskøb, men det hjælper bare ikke lige nu! Og jeg kan slet ikke overskue, hvordan jeg skal kunne nå at skrive en ny opgave, samtidigt med fødsel, barsel og speciale. 
Nå, jeg ved egentlig ikke helt, hvad jeg ville med dette indlæg - skulle bare lige ud med det hele. Tak, fordi i lyttede!
KH Anke