Skoldkopper!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Lise

For filans!!! Nu har Simon vist fået skoldkopper...

Er det et problem i forhold til Casper på 14 dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Grynt

Nahhhh det tror jeg ikke det er. Hvis Casper får det nu, så skal du bare vide at risikoen for han får dem igen når han er blevet 1 år+ er rimlig stor.

Min Aske fik 1. gang da han var ca 4 måneder gammel og kun nogle få stk af dem. Han fik dem så igen for 1 år siden og igen kun med ca. 7 stk. Så reelt kunne han godt risikere at få dem igen

Anmeld

25. marts 2010

Lise

Grynt/Tina skriver:

Nahhhh det tror jeg ikke det er. Hvis Casper får det nu, så skal du bare vide at risikoen for han får dem igen når han er blevet 1 år+ er rimlig stor.

Min Aske fik 1. gang da han var ca 4 måneder gammel og kun nogle få stk af dem. Han fik dem så igen for 1 år siden og igen kun med ca. 7 stk. Så reelt kunne han godt risikere at få dem igen

Nå okay... argh, jeg "vidste" bare at han ville få skoldkopper nu. Han har været udsat for smitte jeg ved ikke hvor mange gange, men selvfølgelig nu, hvor Casper er her og er så lillebitte

Min mor mener at i og med at Casper bliver ammet har han mine antistoffer, og vil så højst sandsynligt ikke blive smittet. nogen der ved noget om det? Åh, jeg orker ikke han skal være syg allerede..

Anmeld

25. marts 2010

Lulle25

Lise skriver:

Nå okay... argh, jeg "vidste" bare at han ville få skoldkopper nu. Han har været udsat for smitte jeg ved ikke hvor mange gange, men selvfølgelig nu, hvor Casper er her og er så lillebitte

Min mor mener at i og med at Casper bliver ammet har han mine antistoffer, og vil så højst sandsynligt ikke blive smittet. nogen der ved noget om det? Åh, jeg orker ikke han skal være syg allerede..

Hvor er det da synd for Simon håber ikk han er hårdt ramt?

Tror din mor har ret, men ville nu alligevel passe på, vaske hænder og spritte af osv. God bedring og krydser fingre for lille casper ikke bliver smittet

kh louise

Anmeld

26. marts 2010

Lise

Lulle25 skriver:

Hvor er det da synd for Simon håber ikk han er hårdt ramt?

Tror din mor har ret, men ville nu alligevel passe på, vaske hænder og spritte af osv. God bedring og krydser fingre for lille casper ikke bliver smittet

kh louise

Simon er bestemt ikke hårdt ramt - han har det fint og er lige så fjollet, energifyldt og glad som altid. Han forstår ikke konceptet syg. Men han har også kun nogle stykker. Han syntes bare det var et alle tiders morsomt indslag at jeg sprøjtede ham med det der zink-halløjsa igår inden han skulle sove..

Med hensyn til smitte af Casper - altså han har jo været udsat for smitten nogle dage efterhånden, da de smitter inden de bryder ud. Så vi har valgt at slå koldt vand i blodet og se om han overhovedet får dem. Men gør han det, så går jeg sikkert i panik

Anmeld

26. marts 2010

Susan1978

Lise skriver:

Simon er bestemt ikke hårdt ramt - han har det fint og er lige så fjollet, energifyldt og glad som altid. Han forstår ikke konceptet syg. Men han har også kun nogle stykker. Han syntes bare det var et alle tiders morsomt indslag at jeg sprøjtede ham med det der zink-halløjsa igår inden han skulle sove..

Med hensyn til smitte af Casper - altså han har jo været udsat for smitten nogle dage efterhånden, da de smitter inden de bryder ud. Så vi har valgt at slå koldt vand i blodet og se om han overhovedet får dem. Men gør han det, så går jeg sikkert i panik

Lise for satan... det klarer du da i stiv arm...  

Anmeld

26. marts 2010

Millebasse

Altså Clara blev jo smittet af Bastian og hun fik 5 skoldkopper og var overhovedet ikke mærket af dem og hun er jo ikke vildt meget ældre end Casper. Vi holdt bare ekstra øje med hende og tjekkede temperatur ofte, så vi havde styr på hende..

Så ta`den bare helt med ro

Anmeld

26. marts 2010

Bamme

Susan1978 skriver:

Lise for satan... det klarer du da i stiv arm...  

Just what I skould til and to say!

På apoteket med dig, køb sådan noget A-derma dippe som tørrer dem ud. (På spray)

Op med humøret, synes altså ikke mine var syge som sådan da de havde The skoldis!

Anmeld

26. marts 2010

Lise

Bamme skriver:

Just what I skould til and to say!

På apoteket med dig, køb sådan noget A-derma dippe som tørrer dem ud. (På spray)

Op med humøret, synes altså ikke mine var syge som sådan da de havde The skoldis!

Det der A-derma spray har vi...

Er langt mere rolig idag end igår - panikkede vist bare kortvarigt.

Anmeld

26. marts 2010

Millebasse

Lise skriver:

Det der A-derma spray har vi...

Er langt mere rolig idag end igår - panikkede vist bare kortvarigt.

JEg panikkede også da Bastian fik sine skoldkopper, for synes da Clara var temmelig lille til at skulle have dem også.. Men det er bare gået så fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.