indkaldelse til glukosebelastningstesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

oo

michella80 skriver:

EJ!!!! Jeg håber da du stadig kan få lov at blive på Svendborg. Det SKAL du!

Men ja ens tis bliver tjekket for sukker hver gang man er ved læge og jordemoder. Men mere ved jeg ikke om det... Det sukker jeg havde i min urin var vidst noget med jeg havde spist for meget slik, men jeg kan ikke HEEEELT huske det.

aj men jeg var jo også ved at sparke mig selv da lægesekretæren sagde "har du en tisseprøve med?" øøøh nej. "kan du lave en nu?" øøøh ja, men jeg har lige bundet en cola i bilen herover, så jeg tisser rent sukkerstads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

aj men jeg var jo også ved at sparke mig selv da lægesekretæren sagde "har du en tisseprøve med?" øøøh nej. "kan du lave en nu?" øøøh ja, men jeg har lige bundet en cola i bilen herover, så jeg tisser rent sukkerstads

Ha ha ha ha Åha Trine. Det ender med at det bliver dig der kommer igennem alt muligt pinligt ligesom mig. Så er det MIN tur til at grine lidt af dig

Anmeld

25. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

Jeg tror desværre, der kommer mange ting op til overfladen, når man er gravid 

Jeg fik også en "ting" frem, som ikke har fyldt, siden jeg var sidst i teenagerårene. -Og savnet til min far, blev helt endormt, mens jeg var gravid... Men jeg tror det er sundt og ganske normalt.... Jeg tror på, det er kroppen der rydder op og gemmer endnu længere væk, så krop og sind er klar til, at man går det største i sit liv i vente, så man bliver klar til at "komme videre"

Giver det mening

-Ja prøv at tygge lidt på den, måske det alligevel er den bedste løsning.... og skulle det ske at febarnet skulle på neo, (altså det kan jo være ganske små ting, uden betydning) så er Odenses neo jo en af de bedste. Så skal I ikke overflyttes, da det også kan være meget belastende.

ja, det giver rigtig god mening. det er bare hårdt, føj - jeg har vrælet nogle morgener fordi jeg drømte uhyggelige ting

jeg vil lige tænke lidt over det med at rykke helt. der er jo så det længere til Odense, men sådan er det. jeg vil i hvert fald tale med jordmoren om alt det her!

Anmeld

25. marts 2010

oo

michella80 skriver:

Ha ha ha ha Åha Trine. Det ender med at det bliver dig der kommer igennem alt muligt pinligt ligesom mig. Så er det MIN tur til at grine lidt af dig

og det værste er, at hver gang jeg guffer slik i mig, så tænker jeg på dine historier - nøøøj de var sjove dengang

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

og det værste er, at hver gang jeg guffer slik i mig, så tænker jeg på dine historier - nøøøj de var sjove dengang

Ha ha ha. Ja det er noget værre noget.... Ja jeg laver ikke NÆR så mange pinlige ting som da jeg var gravid. Du må vente med tålmodighed til næste gang Jeg fortalte faktisk lige historien om prutten der sad på tværs på mit arbejde i dag. Jeg havde nemlig mega ondt i maven og jeg havde det som om jeg skulle slå en ordentlig én, men jeg kunne ikke. Hi hi

Anmeld

25. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ja, det giver rigtig god mening. det er bare hårdt, føj - jeg har vrælet nogle morgener fordi jeg drømte uhyggelige ting

jeg vil lige tænke lidt over det med at rykke helt. der er jo så det længere til Odense, men sådan er det. jeg vil i hvert fald tale med jordmoren om alt det her!

Uha ja det kan jeg tydelig huske DESVÆRRE!!! De der MEGET livagtige drømme, hvor man er der igen.

-Men søde Grøn, når du så vågner og vræler, så husk på det er dig der styre tingene fra NU AF!!! Ingen kommer til at gøre det igen!!!

Men ja tal med Jm..... -og altså man skal sgu være meget lidt menneskelig, hvis ikke man er klar på det hel store beredskab ved dig.

Anmeld

25. marts 2010

oo

malucca09 skriver:

Uha ja det kan jeg tydelig huske DESVÆRRE!!! De der MEGET livagtige drømme, hvor man er der igen.

-Men søde Grøn, når du så vågner og vræler, så husk på det er dig der styre tingene fra NU AF!!! Ingen kommer til at gøre det igen!!!

Men ja tal med Jm..... -og altså man skal sgu være meget lidt menneskelig, hvis ikke man er klar på det hel store beredskab ved dig.

jeg ELSKER dig, tante lilla

Anmeld

25. marts 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ha ha ha. Ja det er noget værre noget.... Ja jeg laver ikke NÆR så mange pinlige ting som da jeg var gravid. Du må vente med tålmodighed til næste gang Jeg fortalte faktisk lige historien om prutten der sad på tværs på mit arbejde i dag. Jeg havde nemlig mega ondt i maven og jeg havde det som om jeg skulle slå en ordentlig én, men jeg kunne ikke. Hi hi

Ej var det dig med pruttentænkte her forleden, hvor jeg havde en prut på tværs, hvem dælen det var på NS der var kommet babuuu på sygehuset med en PRUT på TVÆRS!!!!

Anmeld

25. marts 2010

oo

jeg elsker prut-historien! jeg kan endda huske præcis hvor jeg var da jeg fortalte den videre til Søren

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

Ej var det dig med pruttentænkte her forleden, hvor jeg havde en prut på tværs, hvem dælen det var på NS der var kommet babuuu på sygehuset med en PRUT på TVÆRS!!!!

Ha ha ha ha Ja det var mig! Såååå ring 112 hvis den gør alt for ondt. HI hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.