For et par uger siden fik jeg en sms fra min veninde om at hun var gravid og ca 6 uger henne, jeg var selvfølgelig rigtig glad på hendes vegne, men så da vi kom til hvilke navne hun havde valgt, kom det første drengenavn som lød lidt for bekendt, Hun havde så valgt det samme som os, vi vidste på det tidspunkt at det blev en dreng og vi havde besluttet os for længst hvad han skulle hedde, allerede før jeg blev gravid, ( hvilken hun udenmærket godt vidste ) 
Ikke nok med det, så kommer en anden veninde som også er gravid , at de havde været til MD i går, og det bliver en dreng, Jamen de syntes da også de skulle bruge det samme navn, så lige for tiden render vi 3 tøser rundt, alle "venner" og skal have drenge med samme navn + det staves ens og det bliver født inden for samme år, 
Undskyld men måtte bare ud med det! ved ikke om det bare er mine hormoner eller om jeg virkelig er lidt smålig, men er faktisk lidt sur / skuffet
( er anonym da jeg ikke ved om mine veninder har profil her inde og ville ikke skabe yderligt splid )
Anmeld