hun tar ikke nok på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

LIZO

nu er zoey 4.5 månede.. sidste gang i mg fik jeg zoey vejet.. der var hun på 6 kg. så hun var faldet en kurve. så var her så i dag.. og igen vejer hun for lidt. og faldet endnu en kurve   hun har taget 700 gram på. det er bare ikke nok..  og især ikke fordi hun nu får 2 ske måltider om dagen.. samt modermælk. øv hvor er det furstrene..

hun trives jo uden problemer. er aldrig sur. græder sjælent. og spiser 3-4 gange ved mig om dagen. men kan godt gå længe imellem.. i dag fik hun kl 8 imorges. ville ikke rigtig ha sin banan mos da sp var her kl 10. så faldte hun i søv og vågene først kl 14 og fik mad der.. jeg kan jo ikke tvangs fodre hende.. hvis jeg tilbyder hende ind i mellem så afvser hun bare. og det er både bryst og flasken. så hun er jo bare ikke mere sulten.. sp var ikke bekrymret, men som mor kan man jo ikke lade vær.. men nok os fordi liam var en lille tyk en

for hun ser jo os meget større ud end hun er..  det er sq ikke altid lige nemt at være mor

dog er hun vokset godt hun er nu 66 lang.. men allivel bruger hun stadig 56 i bodyer og noget af tøjet

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Barbamama

Ja det er svært med den vægt for ja du har jo ret i at man ikke kan tvangsfodre sit barn. Og altså man vækker jo ikke barnet for at spise. Ja det gør jeg ikke i hvert fald. Havde hun nogle gode råd til hvad du skulle gøre?

Anmeld

25. marts 2010

LIZO

hun sagde bare jeg skulle forsætte... og hun synes ikke jeg skulle sætte hende på mme istedet for.. for det er ikke fordi hun får nok mad.. men hun tar nok bare ikke så meget på.. hun kommer om 2 måneder og kontrol vejer hende. vi skal os til 5 måneder undersøgelse her om 14 dage.. så der kan vi jo os lige se om hun har taget på..

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

liam skriver:

hun sagde bare jeg skulle forsætte... og hun synes ikke jeg skulle sætte hende på mme istedet for.. for det er ikke fordi hun får nok mad.. men hun tar nok bare ikke så meget på.. hun kommer om 2 måneder og kontrol vejer hende. vi skal os til 5 måneder undersøgelse her om 14 dage.. så der kan vi jo os lige se om hun har taget på..

Okay. Ja for man kan jo ikke gøre så meget....

Anmeld

25. marts 2010

Karo

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke syndes at 6,7 kg er for lidt til et barn på 4,5 mdr. Marcus er jo 19 mdr. og han vejer 10 kg. Han er en slank dreng, men jeg har på intet tidspunkt fået afvide at han er for tynd. Så længe han spiser og han ellers virker glad, så vælger jeg at acceptere at det er sådan han er.

Så mon ikke bare Zoey er en slank pige lige som sin mor. Hun virker jo glad og tilfreds og spiser fint som du skriver, så jeg vil ikke være bekymret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.