Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er jeg over halvvejs og vi ved nu at der ligger en lille dreng derinde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Skide flot mave...
Sådan ! .. Tillykke med den lille dreng ! Og du vokser da pænt derudaf..
Ja det må siges jeg gør Men måske er det fordi jeg kun er 157 cm høj at han allerede kræver så meget plads udad Det værste er dog at brysterne også er vokset 1½ størrelse allerede og de var ikke små i forvejen, så frygter lidt hvad det ender med
Det gode er så at alle mine overflødige fedtdepoter jeg havde før er omdannet til mave Så jeg har stadig ikke taget på endnu, hvilket er godt da jeg da vejer 15 kg for meget og han bare er sund og rask...
Hvor er den flot! Jeg er lige 16 dage efter dig, men jeg kan slet ikke hamle op med din fine mave!
Tusind tak
Jibbe skriver: Ja det må siges jeg gør Men måske er det fordi jeg kun er 157 cm høj at han allerede kræver så meget plads udad Det værste er dog at brysterne også er vokset 1½ størrelse allerede og de var ikke små i forvejen, så frygter lidt hvad det ender med Det gode er så at alle mine overflødige fedtdepoter jeg havde før er omdannet til mave Så jeg har stadig ikke taget på endnu, hvilket er godt da jeg da vejer 15 kg for meget og han bare er sund og rask...
Uh det er da ikke det værste at brysterne vokser lidt ? hehe jeg er personligt helt vilde med mine nu hvor der faktisk er lidt at tage fat i, ville ønske jeg kunne beholde dem for altid (tror jeg også gerne kæreste ville have).. Synes nu dine bryster ser fine ud på billedet ikke voldsomme, bare store hehe..
Dejligt han er sund og rask, og synes nu ikke du ser ud til at veje 15 kilo for meget! Du ser bare gravid ud!
Risen skriver: Uh det er da ikke det værste at brysterne vokser lidt ? hehe jeg er personligt helt vilde med mine nu hvor der faktisk er lidt at tage fat i, ville ønske jeg kunne beholde dem for altid (tror jeg også gerne kæreste ville have).. Synes nu dine bryster ser fine ud på billedet ikke voldsomme, bare store hehe.. Dejligt han er sund og rask, og synes nu ikke du ser ud til at veje 15 kilo for meget! Du ser bare gravid ud!
Nej det er vel heller ikke 15 kg for meget mere, da jeg blev gravid vejede jeg næsten 80 kg Og nu er jeg "nede" på ca. 72 kg... jeg synes det er fantastisk når det går den vej Men er nu også meget mere bevidst over hvad der indtages...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128