Hej piger,
Så er vi endelig endt i Kolding pladsanvisnings lys
De har hele tiden ville sende Karoline til vores nabo distrikt i børnehave, så havde faktisk taget en beslutning om at hun skulle i en kanon go privat børnehave nogle distrikter herfra (som noget familie ejer).
Men så idag har pladsanvisningen ringet og de har en plads til Karoline fra 1. Maj i Børnehaven i vores by. Det er i gå afstand til vores hjem, og hun kommer jo til at gå med nogle børn som hun sikkert også skal i skole med, hvor imod den private ligger lidt væk, så der er det ikke sikkert det er nogle som hun ville komme i skole med.
Nu havde jeg bare lige sat mig for at hun skulle ud til den private, og så ringer de
WHAT TO DO...
Jeg venter mig jo, og kan føde når som helst, så er sku også lidt forvirret omkring det med hvordan hun vil tage det. Der har aldrig været noget med pasning, og alle elsker bare pigebarnet fordi hun tilpasser sig, men er bange for at både det at blive storsøster og skifte til børnehave er for stor en mundfuld..
MEGET FORVIRRET!!
Ved jo hun skal skifte, men nu ligger der faktisk et tilbud med dato, og det går sku lige i tarmene på mig 
/Kristina - med tarmslyng pga. en dum beslutning.. Troede min næste bekymring var fødsel...
Anmeld