God ansigtscreme uden parabener?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Mettemus

Jeg er stærk tilhænger af Origins - de har rigtig gode cremer som fugter en hel masse uden at fedte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Assi

Mettemus skriver:

Jeg er stærk tilhænger af Origins - de har rigtig gode cremer som fugter en hel masse uden at fedte

Jeg har deres ingefær/citrus parfume og ELSKER den - fantastisk duft. hvad prisleje er deres ansigtscremer i? Det kan jeg nok også finde på nettet.

Anmeld

25. marts 2010

Mettemus

Assi skriver:

Jeg har deres ingefær/citrus parfume og ELSKER den - fantastisk duft. hvad prisleje er deres ansigtscremer i? Det kan jeg nok også finde på nettet.

Det er et stykke tid siden jeg har købt dem, men så vidt jeg husker har jeg givet ca. 350 - 400 kr?

Anmeld

27. marts 2010

angelmom

Assi skriver:

jeg har faktisk tænkt på vicky - men er den uden parabener?

du kan jo osse bruge TROMBORG eller ole henriksen samt dem inde fra urtegaarden af, og sætter lidt mine kritiske spørgsmål til nogle af de økologiske ansigt produkter.

Jeg bruger faktisk kun tromborgs make-up kan anbefale alle kvinder med sart hud..

( jeg bruger selv urtegaardens øjen creme kan anbefales hvis man altså ikke lige just har råd til ole henriksens eye gele)

Anmeld

27. marts 2010

wamse

Jeg bruger Derma, og det er den eneste creme ud af alle de forskellige jeg har prøvet, der har kunnet holde mit eksem nede. Jer får aldrig udslæt efter jeg er gået over til den.

Anmeld

27. marts 2010

Jordbærpigen

Det er ikke alle Vichy's produkter der er fri for parabener endnu.... Men ellers vil jeg anbefale Origins eller Decubal fra apoteket

Anmeld

13. maj 2010

Mor 07/10

Jeg bruger ansigtscremen fra Hectors pure, den er 100% naturlig, økologisk og fri for alle former for tilsætning.

Jeg brugte Derma før, men selvom det er godkendt af det ene og det andet så er der altså stadig ingredienser i som ikke er helt gode, desuden er deres ansigtscreme for fed til min hud. Er mest til creme der trænger hurtigt ind i huden.

Anmeld

27. juli 2010

Phillip Hobbs

Hi there,

I hope you dont mind me hoping into the conversation here.

If you are worried about  parabener you should be aware that there are much worse harmful chemicals in the products we use.

Many such as Propylene glycol, Sodium lauryl sulphate, and 1,4-dioxane can cause cancer, reproductive problems and brain damage.

I can recommend the one my fiancee uses from australia

as ALL the ingredients are natural, and unless you are allergic to them then they are safe.

Here are the ingredients:

certified organic aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, certified organic matricaria recutita (chamomile) flower extract, certified organic lavandula angustifolia (lavender) essential oil, certified organic simmondsia chinensis (jojoba) seed oil, non-gmo lecithin, certified organic althea officinalis (marshmallow) root extract, sclerotium rolfsii gum, certified organic olea europaea (olive) extract, aqua, certified organic rosa rubiginosa (rosehip) seed oil, certified organic rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, certified organic helianthus annuus (sunflower) seed oil, certified organic butyrospermum parkii (shea) fruit butter, certified organic hypericum perforatum (st johns wort) flower extract, certified organic ethanol (sugar cane alcohol), citrus aurantium amara (bitter orange) fruit extract, Non-GMO Xanthan Gum, certified organic calendula officinalis flower C02 extract , certified organic olea europaea (olive) juice extract

Mvh Phillip Hobbs

Anmeld

27. juli 2010

<3

Pureshop.dk ellers ligger den fysiske butik(ker) inde i Grønnegade i indre KBH. Det er en tur værd. De har mange gode creme og make up mm der alle er uden både det ene og det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.