er kommet i syv sind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

296 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Siber

ja så er jeg lige pludselig kommet i syv sind, og egentlig behøver jeg kun at bekymre mig om 1 år, men vil lige høre hvad I siger.

Alma skal starte i skole her i Norge om et år. Men den børnehave hun går i høre til et andet skole distrikt (den skole ligger lige ved siden af børnehaven) og alle dem hun går på avdeling med skal starte på Hvalstadskole (som den hedder)

Der hvor vi bor, høre vi til et andet skole distrikt, og den skole melleom nes skole, ligger lige rundt om hjørnet (det tager 5 min at gå til skole)

Men nu er jeg bare blevet lidt i tvivl om hvilken skole hun skal starte på. Fordi hun kender igen på melleom nes, men det kan hun komme til, og vi bor lige rundt om hjørnet.

Eller hun kender alle på Hvalstad, vi skal køre i bil i 15 min, Johanna går stadigvæk i børnehaven så vi skal alligevel den vej, og hvis vi alligevel skal til DK om 2-3 år, eller om længere tid, skal vi alligevel flytte hende.

Hvad siger I?

(tror også jeg ligger den på øffen)

Knus Siber 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Hyner

Hvis i alligevel skal den vej, så smid hende af i den bh der. Så kender hun de andre unger og omgivelserne..

Det tror jeg nu jeg havde gjort...

Knus

Anmeld

25. marts 2010

Bamme

Ville også vælge den, hvor hun kender de andre.

Hun kommer jo alligevel ikke til at gå selv, de første mange år?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.