Har brug for nogle fif :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Kære alle i søde kvinder (og Henrik) Nu bliver Jesse snart 2 år, og jeg har aftalt med vores dp-mor at de kommer herhjem. Men men men... hvordan holder man lige sådan en fødselsdag? De bliver 3 børn i alt på hhv 14 mdr, 22 mdr og så Jesse. Hvad skal jeg server? Jeg tænker enten små sandwiches, mini pizza og pølsehorn (med grøn til) eller boller i karry. Og så nogle bananmuffins til dessert. Og så er der lige hunden....... en af pigerne er ikke så tryg ved hunde, så jeg skal have ham trænet til at være i vores soveværelse mens de er her. Hvordan gør jeg lige det? Og jeg har 1 mdr til det og kan det lade sig gøre på den tid? Be' om en masse ideer :) Knus Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2008

MorCamilla

[citat]Kære alle i søde kvinder (og Henrik) Nu bliver Jesse snart 2 år, og jeg har aftalt med vores dp-mor at de kommer herhjem. Men men men... hvordan holder man lige sådan en fødselsdag? De bliver 3 børn i alt på hhv 14 mdr, 22 mdr og så Jesse. Hvad skal jeg server? Jeg tænker enten små sandwiches, mini pizza og pølsehorn (med grøn til) eller boller i karry. Og så nogle bananmuffins til dessert. Og så er der lige hunden....... en af pigerne er ikke så tryg ved hunde, så jeg skal have ham trænet til at være i vores soveværelse mens de er her. Hvordan gør jeg lige det? Og jeg har 1 mdr til det og kan det lade sig gøre på den tid? Be' om en masse ideer :) Knus Jeanne[/citat]

Anmeld

20. januar 2008

MorCamilla

Hejsa Jeanne...

UPS. startede vist lige med at lave en lille fejl... Jeg er ikke så god til computeren endnu.. Min søn er lige blevet 2 år, hvor vi også havde dp-mor på besøg med de 3 andre børn... Så tænkte du evt ville høre lidt om hvordan vi holdte det... Mikkel (min søn) er ret vild med lillebror ostehapsere, så sådan nogle havde vi på bordet. Vores dp-mor havde foreslået mig at lave små pindemadder til børnene, med leverpostej, fisk, spegepølse m.m. Det var til stor glæde for børnene... De synes det var rigtig sjovt at spise.. og som "dessert" havde jeg lavet pølsehorn de fik med ketchup til.. Det var en sjov og rigtig god dag. Det håber jeg også Jesse`s 2 års fødselsdag bliver... :-)
Med hensyn til hunden har jeg desværre ikke rigtig noget at tilføje, da vi ikke har hund...
Håber du kan bruge det..

Knus Camilla

Anmeld

20. januar 2008

MorCamilla

Hejsa Jeanne...

UPS. startede vist lige med at lave en lille fejl... Jeg er ikke så god til computeren endnu.. Min søn er lige blevet 2 år, hvor vi også havde dp-mor på besøg med de 3 andre børn... Så tænkte du evt ville høre lidt om hvordan vi holdte det... Mikkel (min søn) er ret vild med lillebror ostehapsere, så sådan nogle havde vi på bordet. Vores dp-mor havde foreslået mig at lave små pindemadder til børnene, med leverpostej, fisk, spegepølse m.m. Det var til stor glæde for børnene... De synes det var rigtig sjovt at spise.. og som "dessert" havde jeg lavet pølsehorn de fik med ketchup til.. Det var en sjov og rigtig god dag. Det håber jeg også Jesse`s 2 års fødselsdag bliver... :-)
Med hensyn til hunden har jeg desværre ikke rigtig noget at tilføje, da vi ikke har hund...
Håber du kan bruge det..

Knus Camilla

Anmeld

20. januar 2008

Pia

Hej Jeanne..

Min datter blev 2 år i sidste uge. Desværre kunne vi ikke have Dp på besøg da vi ikke har dp i samme by som vi bor.
Men med hensyn til mad vil jeg anbefale pizza snegle og så gulerødders stænger og agruke stænger her til.
Det havde Lærke med i dp til stor glæde og fornøjelse for dem alle..

Ang hunden.. Du skulle vel ikke tilfældigvis have sådan et gitter til og sætte for døre og trapper?? Så luk hunden ind i et rum tæt på jer, men på den måde slipper du for og skal opdrage hunden til og være bag en lukket dør mens den kan høre jer.. Så kan ungerne jo også gå hen og se til den og dem der har lyst kan klappe den igennem tremmerne.
Har du ike et ved jeg du kan købe et til rimlig pris i div baby butikker.

Håber i får en kanon fødselsdag.

Lærke havde en rigtig god dag den dag hun fyldte 2 år og i går havde vi alle venner med Børn med ude i noget der hedder Jumboland ( et legeland) i Aalborg hvor vi var i 6 timer.. det var så sjovt og ungerne havde det så sjovt og var så trætte bagefter :D

Mvh Pia.

Anmeld

21. januar 2008

Pia.

Hej jeanne.

Jeg syntes da det lyder som en god idé at lave minipizzaer med grønt til...

Jeg tror måske jeg ville vælge noget hen af pasta m. kødsovs, det er nemt og det spiser stort set alle børn eller kartoffelmos med kødsovs og så stadig grønt/frugt ved siden af... og hvis der skal være lidt hygge spise så boller med glasur på eller som du selv skriver muffins...

Mads skal starte i børnehave på en småbørns stue her d. 1 feb. men jeg invitere ikke børnene hjem han deler ud i børnehaven...

Håber I får en rigtig dejlig fødselsdag. Hvornår er det Jesse fylder 2 år ? Mads er jo først i slutningen af februar.

Knus Pia.

Anmeld

21. januar 2008

Pia.

Lige mig igen...

Glemte lige det med hunden...

- Kunne den ikke gå i haven i stedet for at være lukket inde...

Tror nu nok den skal finde sig i at være i soveværelset, hvis det er det I vælger, hvis i øver lidt inden selve dagen.
bare giv den et dejligt kødben med ind i soveværelset, det er jo kun et par timer ....

Håber I finder en løsning...

Knus Pia Igen.

Anmeld

21. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej med jer,

Mange tak for jeres input. Det er ski lidt svært når der er tale om så sm størrelser. Jeg har en masse ideer, men de må nok vente til han bliver ældre :D

Kh Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.