den bedste mmf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Kruse90

Hej skønne kagekoner.

Hvordan får man den bedste MMF. Altså, hvordan får man den rigtig godt blød og smidig, og gør så den har den rigtige farve uden at skulle putte vand på den?

Håber i forstår hvad jeg mener

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

mariamiss6

Kruse90 skriver:

Hej skønne kagekoner.

Hvordan får man den bedste MMF. Altså, hvordan får man den rigtig godt blød og smidig, og gør så den har den rigtige farve uden at skulle putte vand på den?

Håber i forstår hvad jeg mener

Carina

for at få den rigtig blød og smidig skal du bare undgå at putte for meget flormelis i. og ikke ælte mere end aller højest nødvendigt.

For at få den rigtige farve putter du bare den rigtige mængde farvestof i, og så er det vel det??? ellers forstår jeg ikke hvad du siger.... mener du hvordan man fjerne flormelis på toppen, uden at gøre den våd? der er der ikke andet for end at forsøge at undgå at få flormelis på toppen, men ellers kan du prøve at børste det af med en rigtig god pensel måske...

Anmeld

25. marts 2010

Kruse90

mariamiss6 skriver:

for at få den rigtig blød og smidig skal du bare undgå at putte for meget flormelis i. og ikke ælte mere end aller højest nødvendigt.

For at få den rigtige farve putter du bare den rigtige mængde farvestof i, og så er det vel det??? ellers forstår jeg ikke hvad du siger.... mener du hvordan man fjerne flormelis på toppen, uden at gøre den våd? der er der ikke andet for end at forsøge at undgå at få flormelis på toppen, men ellers kan du prøve at børste det af med en rigtig god pensel måske...

gør du den våd for at fjerne flourmelis??
for man kan jo ikke undgå at få flourmelis på . eller marizena, det bruger jeg jo npr jeg ruller den ud.
Men syntes det er svært at få en rigtig god og smidig mmf?

Anmeld

25. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har hele tiden brugt den der med 15 skumfiduser til 2 spsk vand og 1 spsk olie og flormelis så det passer.

Jeg gør det, at jeg skifter en del af vandet med farve, hvad enten jeg bruger flydende eller pastafarve. Det syntes jeg gir den bedste konsistens.

Så gør jeg det, at jeg smelter det sammen en aften eller to før jeg skal bruge det og laver det, så det liiiiige klistre en lille bitte smule, så bliver det ikke for tørt.

Derefter ælter jeg det ud i maizena, når det skal rulles

det virker super godt for mig .

Anmeld

25. marts 2010

Kruse90

Zafir skriver:

Jeg har hele tiden brugt den der med 15 skumfiduser til 2 spsk vand og 1 spsk olie og flormelis så det passer.

Jeg gør det, at jeg skifter en del af vandet med farve, hvad enten jeg bruger flydende eller pastafarve. Det syntes jeg gir den bedste konsistens.

Så gør jeg det, at jeg smelter det sammen en aften eller to før jeg skal bruge det og laver det, så det liiiiige klistre en lille bitte smule, så bliver det ikke for tørt.

Derefter ælter jeg det ud i maizena, når det skal rulles

det virker super godt for mig .

tak for hjælpen
Vil jeg prøve næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.