Flyverdragt vs. thermosæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Bamme

Sender I ungerne afsted i thermosæt nu, oder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Joan ( Smallie )

jeg hørte dp mor ad den anden dag og hun vil gerne beholde flyverdragt lidt endnu. Specielt til Anne der jo kravler rundt på jorden

Anmeld

25. marts 2010

Bamme

Joan ( Smallie ) skriver:

jeg hørte dp mor ad den anden dag og hun vil gerne beholde flyverdragt lidt endnu. Specielt til Anne der jo kravler rundt på jorden

Ja, til de helt små kan jeg godt forstå det.

Da jeg hentede igår, var mindstemanden helt gennemblødt i håret af sved, så idag fik han thermosæt på.

Og han VILLE have sine nye sko på, så ingen støvler.

Anmeld

25. marts 2010

Joan ( Smallie )

Bamme skriver:

Ja, til de helt små kan jeg godt forstå det.

Da jeg hentede igår, var mindstemanden helt gennemblødt i håret af sved, så idag fik han thermosæt på.

Og han VILLE have sine nye sko på, så ingen støvler.

Det er jo godt vejre så ser ingen problem i at han kommer afsted i termo. De er jo også ved at være så gamle at de nok skal sige hvis de fryser. Ja det plejer Niels da at gøre. Niels får også med lige så snart jeg har fået købt

Anmeld

25. marts 2010

Susan1978

Thermo..    EMil havde sit på igår da jeg hentede ham og stakkels Ea havde sine skibukser på, så hende skal jeg ha fundet et termo sæt til.

Anmeld

25. marts 2010

Marco2

Emily har sine termobukser på, men sin vinterjakke ovenover.

AG

Anmeld

25. marts 2010

ka li ja

hvad er det for noget termo tøj i har til dem? er det vandtæt?

og kan man købe det billigt et sted??

karina - som ikke har så mange penge, når der både skal købes termotøj, sko, gummier på en gang...

Anmeld

25. marts 2010

Anja

Har slet ikke tænkt på termotøj  - har faktisk aldrig haft det til dem.

De har flyverdragter og vinterjakker med  - men begge har sko på i dag, for de ville gerne havde de nye på i stedet for støvlerne.

Når vi er ude og lege om eftermiddagen efter dp har Elias bare haft vinterjakke på og Esther sin vinterjakke+regnbukser.

Anmeld

25. marts 2010

Marco2

ka li ja skriver:

hvad er det for noget termo tøj i har til dem? er det vandtæt?

og kan man købe det billigt et sted??

karina - som ikke har så mange penge, når der både skal købes termotøj, sko, gummier på en gang...

Nej det er ikke vandtæt.

Det er vatteret tøj, hvis man kan forklare det sådan.

Det er ikke så klodset som en flyverdragt.

Hvis det er koldt i vejret har Emily sine termobukser inden under hendes regntøj. Og ligeledes hvis der er pløret udenfor har hun regnbukserne ovenpå termoerne.

Hun bruger sine termobukser en del af sæsonen. Både det kolde forår og det kolde efterår. Hvor jeg synes det er for koldt bare til regnbukser. 

AG - vrøvler

Anmeld

25. marts 2010

Kristina V

Sjovt tænkte faktisk på det idag. Igår var vi på legepladsen efter vugger, og der havde hun bare vintestøvler, vinterjakke og cowboy bukser på. Og det var ganske fint.

Så har også tænke på et par termo bukser til vuggeren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.