Hvor er jeg bare træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Karo

Jeg er efterhånden blevet så stor, at min mave tynder så meget ned, at jeg omkring samme tid vi spiser aftensmad, får frygteligt ondt i ryggen. Det har jeg haft i omkring en uge nu, og det bliver bare værer og værer. Heldigvis plejer det at forsvinde i løbet af natten, så jeg ikke har ondt om morgenen.

I nat kl lidt i 3 vågner jeg så og skal på toilettet og kan bare ikke falde i søvn igen. Min ryg gjorde bare stadig ondt og jeg lå og vendte og dregede mig i rigtig lang tid. Sidst jeg kiggede på uret, var kl. næsten 5.30. så jeg er bare så træt her til morgen og jeg har desværer stadig ondt. Torsdag er normalt den dag hvor jeg gør rent, men Martin har givet mig forbud, og sagt jeg skal slappe af. Men jeg kender bare mig selv godt nok til at vide at jeg ikke kan sidde på min flade hele dagen, uden at lave noget. Så jeg tror jeg går igang alligevel, og tager det stille og roligt.

Så her var altså lidt morgen brok fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Sabina & Simone

Sender lige et  i din retning... Det er bestemt ikke sjovt at have så ondt... Så kan godt forstå at du er træt... Forhåbentligt er det et tegn på at der snart kommer til at ske noget

Vil holde med Martin i at du bare skal slappe af... Tag et varmt bad og nus lidt om dig selv... Smæk stængerne op og se nogle serier i tv eller en god film... Det er med at udnytte det mens muligheden er der

Håber din ryg får det bedre...

Knus Sabina

Anmeld

25. marts 2010

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Jeg er efterhånden blevet så stor, at min mave tynder så meget ned, at jeg omkring samme tid vi spiser aftensmad, får frygteligt ondt i ryggen. Det har jeg haft i omkring en uge nu, og det bliver bare værer og værer. Heldigvis plejer det at forsvinde i løbet af natten, så jeg ikke har ondt om morgenen.

I nat kl lidt i 3 vågner jeg så og skal på toilettet og kan bare ikke falde i søvn igen. Min ryg gjorde bare stadig ondt og jeg lå og vendte og dregede mig i rigtig lang tid. Sidst jeg kiggede på uret, var kl. næsten 5.30. så jeg er bare så træt her til morgen og jeg har desværer stadig ondt. Torsdag er normalt den dag hvor jeg gør rent, men Martin har givet mig forbud, og sagt jeg skal slappe af. Men jeg kender bare mig selv godt nok til at vide at jeg ikke kan sidde på min flade hele dagen, uden at lave noget. Så jeg tror jeg går igang alligevel, og tager det stille og roligt.

Altså søde nu skal du altså høre efter hvad Martin siger til dig!!! Du skal SLAPPE AF!!! (-Og nu er vi to mod en, så nu SKAL du høre efter!!!)

Men kan godt forstå ryggen knirker nu, har du ikke en varmepude? -Det var (og er stadig) bedste ven, den sov jeg med HVER nat (og stadig) under graviditeten, pga. bækkenløsning og nu pga. myoser.

Knuser og krammer til dig søde.

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

jeg husker det tydeligt.... fååååårk hvor kan man blive træt af at bære alt den ekstra vægt! husk nu at passe på dig ikke?

der sker nok ikke noget ved lidt rolig rengøring...

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

Århhh  .... Jeg føler med dig!

Håber snart lille Ida melder sin ankomst, så du kan få din krop for dig selv.

Har du egentlig fået en snak, om en tid til igangsættelse, hvis ikke du selv går i fødsel inden en uges tid? Eller venter I bare tålmodigt videre indtil det sker af sig selv?

Anmeld

25. marts 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Århhh  .... Jeg føler med dig!

Håber snart lille Ida melder sin ankomst, så du kan få din krop for dig selv.

Har du egentlig fået en snak, om en tid til igangsættelse, hvis ikke du selv går i fødsel inden en uges tid? Eller venter I bare tålmodigt videre indtil det sker af sig selv?

Jeg har fået en tid på lørdag, til en snak omkring igangsættelse. Men de har sagt at de sætter mig igang onsdag hvis der ikke sker noget inden.

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

Karo skriver:

Jeg har fået en tid på lørdag, til en snak omkring igangsættelse. Men de har sagt at de sætter mig igang onsdag hvis der ikke sker noget inden.

uhuuuu det er jo lige om lidt.... Men du synes nok det er lang tid eftersom hun vejer godt til. Ja man sover ikke fantastisk om natten til sidst.... Krydser fingre for at hun snart kommer ud og siger hej til sin mor, far og storebror

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.