Og hvad nu hvis JEG bliver syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Helle30

Kl. 19.50 puttede jeg Louise - derefter Sofie - halvt forstyrret af manden, der gik i seng fordi han var syg og forkølet og varm og andre ubehagelige tilstande, der som minimum skal behandles med fred og ro???

Jeg har ALDRIG nogen former for snue eller noget andet, man kan kalde sygdom. Kan man bare smide sig i seng sådan, når man er lidt varm? Er det ok, bare fordi han er mand og dermed døden nær ved alt over 37,5?

Ja jeg er sgu lige ved at koge over. Ikke fordi, jeg måtte stå med putninger og natgrød osv - det gør jeg hver dag. Men ved tanken om, hvad der ville ske, hvis JEG blev syg og måtte gå i seng.

Så ville servicen fra aftensmåltidet stå på spisebordet næste morgen. Ungerne havde garanteret ikke fået børstet tænder. Sutsko ville være at finde over hele stuegulvet og alt andet ville generelt flyde og rode.

Er det kun hér, man skal gøre alt selv - selv?

- Helle - gal og sur og arbejdsløs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Joan ( Smallie )

Nej det er ikke kun ved jer det sker.

Her har manden det også altid meget værre end os alle andre og hvis jeg ikke gør det ja så bliver det ikke gjort.

Og når han så er frisk igen ja så tager han på arbejde så kan jeg jo se om ikke jeg kan klare mig selv og ungerne og hvis ikke er det bare synd for mig. For på arbejde ja det tager han sku.

Joan sur, snottet og også arbejdsløs

Anmeld

24. marts 2010

ka li ja

nej jeg kender det alt for godt!! sådan var det også for os...

nu har jeg så valgt, at jeg klarer det hele selv. men så er det da heldigvis også kun mig og ungerne!! det andet blev jeg åndsvag over!!!!!!!

Anmeld

25. marts 2010

Anja

Det gad jeg godt nok heller ikke! Heldigvis for mig, er min mand ikke sådan. Han skal virkelig være voldsomt syg førend han ikke render rundt og deltager herhjemme.

Anmeld

25. marts 2010

Susan1978

Hej Helle,

problemet er jo bare at du aldrig bliver syg ikke i hans(deres øjne)

Herhjemme har jeg hørt på piveri osv lige siden jul nu og jeg er ved at få PIP...  faktisk er det ved at drive mig væk fra manden..  han har jo så dårligt knæ.. så han kan ingenting..

men hvis jeg er dårlig eller på anden måde har brug for ro... ja det kan jeg da godt glemme.

Helle lad lortet værre...   og ta det når du gider, han klapper dig ikke på skuldren fordi du stressede rundt og tog det så han ikke skulle stå med det.

Susan som savner dig, skal vi snart ses. ?

Anmeld

25. marts 2010

Siber

Sådan en mand kan jeg også have, så det er du ikke alene om.

Jeg glemmer aldrig den periode hvor jeg havde svineinfluenza og hvor begge tøser også havde det. Jeg var ved at dø (og det er ikke ofte jeg er det) og skulle samtidig passe tøserne. Han tog på arbejde og jeg kunne have dræbt ham.

Men hvis han er syg, ja så kan han i hvert fald ikke passe noget som helst, eller lave mad eller andet, så begraver han sig i sin seng og ligger der og ynker.

ej du de mænd.................

jeg ved ikke hvad jeg vil sige, men du får en krammer og din mand et los i røven og det får min mand så også lige!

Knus Siber

Anmeld

25. marts 2010

..

Hvor kan jeg bare godt følge jer, det må være vildt belastende!!

Jeg må derimod sige at jeg har en fantastisk mand, han har i de snart 14 år vi har kendt hinanden aldrig ligget syg (7-9-13) og er han syg siger han ikke rigtigt noget andet end snøfter lidt. Er jeg syg tager han gerne over og børn og hus bliver holdt helt perfekt plus at han gerne passer og ynker mig når jeg fx har lungebetændelse, eller bare har været højgravid og besværet. Han er fantastisk og jeg er meget heldig - Hmm nu jeg tænker over det kan det være jeg skulle gi ham en tur i høet

Anmeld

25. marts 2010

Helle30

Susan1978 skriver:

Hej Helle,

problemet er jo bare at du aldrig bliver syg ikke i hans(deres øjne)

Herhjemme har jeg hørt på piveri osv lige siden jul nu og jeg er ved at få PIP...  faktisk er det ved at drive mig væk fra manden..  han har jo så dårligt knæ.. så han kan ingenting..

men hvis jeg er dårlig eller på anden måde har brug for ro... ja det kan jeg da godt glemme.

Helle lad lortet værre...   og ta det når du gider, han klapper dig ikke på skuldren fordi du stressede rundt og tog det så han ikke skulle stå med det.

Susan som savner dig, skal vi snart ses. ?

Hov! Jeg savner sgu også dig.  Tror du ikke, Sidsel kunne bruge en aften på cafe snart? Vi kunne jo køre en aften med friskpresset juice - uden børn...

Anmeld

25. marts 2010

Susan1978

Helle30 skriver:

Hov! Jeg savner sgu også dig.  Tror du ikke, Sidsel kunne bruge en aften på cafe snart? Vi kunne jo køre en aften med friskpresset juice - uden børn...

Jeg kan prøve at høre hende ad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.