Hej
Jeg bor lige over for en vuggestue - der hvor de sover ligger lige ud til vore indkørsel. Da vi flyttede ind 1.maj 09 synes vi godt nok at de fik lov at græde længe ogg TIT... Gustav kunne finde på at komme og sige... græder mor... og hev mig med ud i indkørselen... Da vi fik Tobias brugte jeg en del tid udenfor da han aldig aldrig aldrig ville sove, så begyndte at tage tid på dem. Men når de havde grædt i 15 min, blev jeg nød til at gå ind i mit eget hus... Får snakket med min nabo om de,t en dag da jeg har taget tid og hun har også hørt det flere gange... Hun tropper op der inde og skælder ud, goggen siger at de ikke kan hører de græder(!!!???)... Men lover bod og bedring. Det er ikke blevet bedre og her i vinter har vi hørt det mange gange. Har været der inde mere end en gang.
Flere fra min MG har hørt hyleriet - en har gjort tegn gennem vinduet - at der var en der græd.
I dag havde jeg en kollega på besøg. da hun pakker barnevognen i bilen og snakker i tlf, vel 6-8 min er der en der græder og der kommer IKKE nogen. Hun går der over(barnet græder stadig), og gudhjælpemig ikke ikke goggen siger - DET passer ikke, vi har lige været der ude...
Men men men, min nabo og jeg er blevet egnige om at skrive til kommunen og forældrebestyrelsen ang problemet - det er bare så meget for meget!!!
Måske jeg skulle ha gjort noget før, men har virkelig været mig selv nærmest - et kolik barn og nu et ørebarn - ddet giver ikke noget overskud til andet end OVERLEVELSE...
Puha, skulle ha luft... Jeg har mange flere eksempler, men så bliver det en roman...
Moni
Anmeld