Bare lige en lille update fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Vingummien

er bare så træt hele tiden og min tålmodighed er bare lille for tiden, mit hoved kan godt nok ikke rumme meget. Så er ikke så meget med herinde som jeg gerne ville, men læser alle jeres indlæg, og kommentere sådan lidt rundt omkring alt efter om jeg lige orker det.

Emil var ved læge i dag. Han har nu været rask i over en uge nåh men han må ikke være hvor der ryges overhovedet. Han skal helst undgå pelsdyr (fedt når alle i min familie har det) Men vi klare den. Vi skal køre det sådan indtil sidst i maj for at se hvordan det så går, lægen sagde at lige nu var vores mål at prøve at holde Emil rask så længe som muligt, da det er vigtigt han får opbygget et forsvar i hans krop.
Hvis jeg kunne have gået hjemme ville det have været bedst, men det kan jeg jo ikke. Så skulle han kun afsted lidt om ugen. Men sådan er det jo desværre.

Det med pelsdyr bliver nok den sværeste da alle har det, men vi må prøve, er jo for Emils skyld. Er heldigvis ingen der ryger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Barbamama

Åh ja det er ikke nemt... Men ja det ville da være rart hvis han kunne få en god periode hvor han ikke er syg.....

Anmeld

24. marts 2010

anna-jonas

1 hel uge??? Wauw..... ........skal vi ikke krydse fingre fo r , at Emil snupper en uge mere, som rask.

Jeg glæder mig helt vildt til det bliver forår og sommer..... ..........så vi kan slippe for alt den sygdom. Herhjemme har vi været indlagt 4 gange med tøserne siden januar.............og vi gider heller ikke mere sygdom.

Anmeld

25. marts 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at han er rask igen, så nu må vi jo bare krydse fingere for at han forbliver rask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.