Syning efter kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.815 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Tulle28

Er der nogen kloge hoveder derude som ved noget om, hvilken metode (klammer, syning) giver det pæneste ar efter kejsersnit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

saxa

Jeg ved ikke lige hvad der giver det pæneste resultat - men er selv blevet klipset sammen, og mit ar er så utydeligt, man ikke ser det mere.. Og det er knap 2 år siden..

Anmeld

24. marts 2010

XXSS

Jeg tror ikke, at de syr eller sætter klammer længere, såvidt jeg ved limer de både indvendig og udvendig og sætter steristrips på og det er altså meget rart og noget mere skånsomt for huden...! Der er ikke noget der niver eller sætter sig fast i tøjet.

Jeg blev limet og det er altså ret pænt. Har ikke hørt, at de stadig bruger det andet.

Håber det kan bruges!

Tanja

Anmeld

24. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tanja78 skriver:

Jeg tror ikke, at de syr eller sætter klammer længere, såvidt jeg ved limer de både indvendig og udvendig og sætter steristrips på og det er altså meget rart og noget mere skånsomt for huden...! Der er ikke noget der niver eller sætter sig fast i tøjet.

Jeg blev limet og det er altså ret pænt. Har ikke hørt, at de stadig bruger det andet.

Håber det kan bruges!

Tanja

Vores datter er 15 mdr og jeg blev syet:0) det er meget normalt på OUH

Anmeld

24. marts 2010

XXSS

ka-ri-na skriver:

Vores datter er 15 mdr og jeg blev syet:0) det er meget normalt på OUH

Det kan godt være, at det er forskelligt fra sted til sted, jeg blev limet på hvidovre og havde ingen problemer. nu skal jeg føde pks på gentofte så må vi se om jeg også bliver limet her.. Er i hvert fald fuld ud tilfreds med ingen clips eller sting at have fået.

Tanja

Anmeld

24. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tanja78 skriver:

Det kan godt være, at det er forskelligt fra sted til sted, jeg blev limet på hvidovre og havde ingen problemer. nu skal jeg føde pks på gentofte så må vi se om jeg også bliver limet her.. Er i hvert fald fuld ud tilfreds med ingen clips eller sting at have fået.

Tanja

De fortalte at de brugte klips hvis det var anden eller tredje gang:0)

Anmeld

24. marts 2010

XXSS

Ja nu må vi se, det håber jeg faktisk ikke. Skal til lægesamtale om pks her den 060410 så det bliver spændende, hvad de siger..

Anmeld

24. marts 2010

MarleneH

Tulle28 skriver:

Er der nogen kloge hoveder derude som ved noget om, hvilken metode (klammer, syning) giver det pæneste ar efter kejsersnit?

jeg fik det sat sammen med klammer.. og man kan næsten ikke se noget ar.. er super glad for det ser sådan ud!!

knus Marlene 14+4

Anmeld

24. marts 2010

mrsMary

Er klips og hæfteklammer det samme? Jeg fik også klips/klammer i 2003 og fik at vide, at det samler kanterne bedre, så man undgår en 'pølse'. Lim troede jeg dog, man var gået helt væk fra? måske det er en ny art, da den gamle blev mistænkt for at være kræftfremkaldende.

pøj pøj

Anmeld

24. marts 2010

SaNiNa

Jeg fik et ks for 9 måneder siden og blev syet i kødet og limet i huden. og mit ar er helt væk og har været det de sidste 2-3 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.