SP besøg i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Barbamama

Ja så skulle Carla igennem Boel-prøven. Det gik rigtig godt. Dog var hun slet ikke med på noget som helst andet, så sp'en kommer igen om en måned og leger lidt på gulvet med hende, undersøger hende og vejer og måler hende. Det skal så lige siges at Carla sov da hun kom og kunne ikke sove færdig, så jeg vækkede hende. Det var derfor hun var så ked af det. Hun græd uanset hvad sp'eren gjorde ved hende. Og det plejer hun slet ikke.

Men vi fandt da ud af at jeg skal til at skære ned på hendes flasker. Hun får 4 om dagen og nu skal hun til kun at have to. Jeg måtte godt bare starte med at fjerne den ene flaske og så senere fjerne en mere. Og så når hun er 10-11mdr skal hun kun have natflasken (inden hun sover) og den skal så forsvinde når hun er 1år. Jeg synes det er så vildt at hun ALLEREDE skal til ikke at have sutteflaske! SÅ stor er min pige altså ikke..... Synes bare det får så stærkt med hende. Lige om lidt er hun jo et år..... WOW altså.... Det er sindssygt som tiden går...... Om lidt skal hun vel i børnehave....

Så spurgte jeg lige om det der med at Carla afviser Casper og hun sagde det var helt normalt. Hun mente det var fordi Carla var i gang med at finde ud af at hun og jeg var TO personer og ikke ÉN og at det skræmte hende. Derfor har hun brug for at mærke at jeg er til stede mere end hun har brug for at mærke Casper. Men hun syntes det var fint jeg lod de to være alene, så de også kunne komme ind på hinanden....

PS: Jeg har fået brev fra den vuggestue jeg sendte ansøgning til og de genopslår stillingen da der ikke var nok ansøgere, men de har skrevet at de gerne vil beholde min ansøgning og så bliver jeg kontaktet i april hvis de gerne vil se mig til samtale. Det ser jeg da som noget positivt. At de beholder min ansøgning. Så er jeg jo på en måde stadig i betragtning til jobbet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Bondepigen

Jamen det ER altså vildt så hurtigt de bliver store. Men det er jo osse skægt. På den ene side kan jeg ikke vente med at se, hvordan hun bliver når hun bliver ældre, men på den anden side må det heller ikke gå for stærkt.

Det er da spændende med vuggestuen om de vil se dig til den tid...

Anmeld

24. marts 2010

Barbamama

Jamen det ER altså vildt så hurtigt de bliver store. Men det er jo osse skægt. På den ene side kan jeg ikke vente med at se, hvordan hun bliver når hun bliver ældre, men på den anden side må det heller ikke gå for stærkt.

Det er da spændende med vuggestuen om de vil se dig til den tid...

Ja det kender jeg godt. Man glæder sig til de begynder at snakke og kan sidde selv, kan kravle og kan gå men når tingene så sker meget hurtigt efter hinanden ville man gerne kunne trykke på pause

Og ja jeg er også ret spændt på om jeg bliver kaldt til samtale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.