Regnbue muffins. (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.442 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Måtte lige kaste mig ud i at lave en hurtig prøve på de der regnbue muffins, og det virkede helt efter bogen, synes jeg!!  De er ik så fine, men der er nu også bare en prøve.. Jeg havde desværre kun nogle små papirsforme liggende, og der kan ik være ret meget i før de flyder over, så  prøvede bare lige med 3 farver.. Men skal helt sikkert ud og ha fat i nogle større forme, så jeg kan putte mange farver i!

Det er banan muffins, (med en god tyk dej) og pasta farver!

3 banane, 100g sukker, 1 æg, 1tsk. vaniliesukker, 50g smør, 2 tsk bagepulver, 200g hvedemel! 15-20min på  200 grader.

Stine 34+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

3rollinger

De er da fine. Og ihvertfald meget farverige.

Anmeld

24. marts 2010

mortilfreja

Tilmeldt skriver:

Måtte lige kaste mig ud i at lave en hurtig prøve på de der regnbue muffins, og det virkede helt efter bogen, synes jeg!!  De er ik så fine, men der er nu også bare en prøve.. Jeg havde desværre kun nogle små papirsforme liggende, og der kan ik være ret meget i før de flyder over, så  prøvede bare lige med 3 farver.. Men skal helt sikkert ud og ha fat i nogle større forme, så jeg kan putte mange farver i!

3 banane, 100g sukker, 1 æg, 1tsk. vaniliesukker, 50g smør, 2 tsk bagepulver, 200g hvedemel! 15-20min på  200 grader.

Stine 34+0

Hvor er de fine...

Anmeld

24. marts 2010

Winnie

Tilmeldt skriver:

Hvor er du sej at du bare lige kaster dig ud i det   Og de blev da rigtig fine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.