Poncho (Hot ot not)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hot or not?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.031 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Bamme

Er dog ikke vild med farven på dette pic.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Siber

jeg er vild med dem, men jeg synes de er lidt upraktiske og har derfor ikke fået købt nogen

Knus SIber, der fandema også altid skal tænke i de praktiske baner! jeg må snart holde op!

Anmeld

24. marts 2010

Hyner

Slet ikke mig. Synes det ligeså godt kunne være en sort sæk

Anmeld

24. marts 2010

Bamme

Hyner skriver:

Slet ikke mig. Synes det ligeså godt kunne være en sort sæk

LOL.

Nu ikke så fåkking konservativ!

Bamme - som har en plan!!! En plan som går ud på at min garderobe skal piftes op, nu er det SLUT med kedeligt tøj!!

Anmeld

24. marts 2010

Mikkelmusen

Ikke min stil, måske fordi jeg vil ligne et telt med sådan en på...?

Anmeld

24. marts 2010

Siber

Bamme skriver:

LOL.

Bamme - som har en plan!!! En plan som går ud på at min garderobe skal piftes op, nu er det SLUT med kedeligt tøj!!

Ved du hvad, det var lige netop det jeg selv gik og tænkte da jeg lagde tøj på plads, jeg har kun pædagog gog tøj som er så møj kedeligt.

Jeg trænger til et pift også mit tøj. Men når jeg siger til min mand at jeg trænger nyt tøj, siger han kig i dit klædeskab, men for fan... det er jo kun gogge tøj, ikke noget smart og lækkert. tror sku jeg skal til at smide det ud, for så har jeg jo ikke noget!

giv mig gerne inspiration til nyt pift!

Anmeld

24. marts 2010

Nadi

Det kommer an på hvordan den ser ud og hvem der har den på!

Jeg synes de rigtige er hotte, jeg kan bare ikke bruge dem. Ligner et telt

Anmeld

24. marts 2010

BellaT

Ponchoer er hotte. Men ikke på mig lige nu med kæmpe mave. Men tjaaa, lige nu er der intet der er hot på mig. He he. Men når maven er væk.

Jeg kan faktisk godt lide både modellen og farven på dit pic.

Anmeld

24. marts 2010

Hyner

Bamme skriver:

LOL.

Det er jo nok som de andre skriver, man skal ligesom ha figuren til at bære dem ellers ricikerer man sku telt-looket. Der er tunikaen tilgengæld genial da den sagtes kan skjule en bodega på maven..

Og jeg kan sagtes følge dig i at skifte garderoben ud men noget mere smart og farverigt, det vil jeg nemlig også selv når bettemanden er kommet ud til livet... Jeg ejer nemlig kun sort og gråt, men det er jo i sig selv ikke særlige fede kontraster til min madike-farvet hud...

Anmeld

24. marts 2010

Lise

HOT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.