Ta' 2, betal for én, i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Bamme

http://www.skoringen.dk/pdf/8832_BD_helside_DK.pdf

SÅ skal der vist shoppes sandaler til begge unger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Anja

Har godt set tilbudet. Vi købte det sidste år til Jonas, men ikke til de små. Man kan ikke få sandaler som er lukkede i snuden med i tilbudet, og det vil jeg altså stadig have til dem.

Godt tilbud, men vi springer over i år.

Anmeld

24. marts 2010

Bamme

Anja skriver:

Har godt set tilbudet. Vi købte det sidste år til Jonas, men ikke til de små. Man kan ikke få sandaler som er lukkede i snuden med i tilbudet, og det vil jeg altså stadig have til dem.

Lukkede i snuden?

Okay, tænker du på at de skraber tæerne hvis de kører på scooter og sådan?

Anmeld

24. marts 2010

Anja

Bamme skriver:

Lukkede i snuden?

Okay, tænker du på at de skraber tæerne hvis de kører på scooter og sådan?

Jep! Har en grim oplevelse fra da Jonas var 2 år og han kørte på scooter med sandaler uden lukket snude og blommen på de fleste af hans tæer blev revet til blods

Anmeld

24. marts 2010

Bamme

Anja skriver:

Jep! Har en grim oplevelse fra da Jonas var 2 år og han kørte på scooter med sandaler uden lukket snude og blommen på de fleste af hans tæer blev revet til blods

Du siger noget...

Hmm...

Anmeld

24. marts 2010

Bamme

Anja skriver:

Av, sikke dog en slem oplevelse.

Anmeld

24. marts 2010

Siber

Bamme skriver:

Av, sikke dog en slem oplevelse.

godt tilbud, men vi vælger også sandaler med "snuder! for at beskytte tæeren lidt!

Knus

Anmeld

24. marts 2010

Louise mortil4

Anja skriver:

den hopper jeg med på. Godt tilbud men jeg vil også ha lukkede snuder også til Freja da hun kører meget på cykel og scooter stadig.

Anmeld

24. marts 2010

Grynt

Jeg ville ALDRIG købe sandaler der ikke er lukket i snude!!!! Har arbejdet for længe i div. inst. til at vide at åben tå sandaler er en meget dårlig investering for sine børn

Bare min mening

Anmeld

24. marts 2010

Bamme

Grynt/Tina skriver:

Jeg ville ALDRIG købe sandaler der ikke er lukket i snude!!!! Har arbejdet for længe i div. inst. til at vide at åben tå sandaler er en meget dårlig investering for sine børn

Bare min mening

Nu I siger det, kan jeg godt se det kan gå ud over de små tæer.

Men mine unger har altid haft åbne sandaler (har faktisk ikke skænket det en tanke)

Men jeg har da fået stof til eftertanke.

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.