hej de damer
Sagen er jo den at Nikoline´s DP´mor er gravid og nu sygemeldt :0( fred være med det, hun skal sgu passe på sin krop!
Nikoline´s faste gæste DP kunne hun først komme i fra idag, så jeg har haft hende hjemme ALENE mandag og tirsdag. To fantastiske dage, men også hårde, det er første gang efter oparationen!
d. 1/3 fik Nikoline jo lagt dræn, og nu er hendes hørelse normal. Efterfølgende har hun været meget ked af det go utryg i legestuen (hveranden torsdag samles de 6 DP i hendes gruppe til legestue), oppe til gymnastik om onsdagen med DP har hun kune villet sidde ved DP´moren, og idag srkiver hendes gæste DP så, at hun kune vil være ved hende hele tiden og at de andre bærn næsten ikke kan se på hende før hun græder
se, det er rigtig hårdt at sidde her og vide, at de nu er opppe til gym og at vores lille pige IKKE er tryg!
ørelægen sagde det var fordi hun nu kunne høre normalt, og det er klart det kan virke skræmmende pludselig at høre hvor høje lyde egentlig er.
her onsdag, torsdag og fredag skal hun være i sin gæste DP, og fra på søndag er vi på Falster 14 dage indtil hun kan komme i sin nye DP.
Det er super uheldigt at det er lige nu hun skal skifte DP når hun lige har fået lagt dræn.
tanken er, at når hun starter det nye sted, tager jeg eller vi begge med derhen første dag. Og laver en god indkøring.
er der nogen af jer der har gode råd/erfaring med dette? hvordan gør vi det bedst med denne nye hørelse?
jeg har så ufatteligt dårlig samvittighed over at jeg ikke kan have hende hjemme hele ugen, jeg tør simpelthen ikke med denne her ryg! men jeg synes også det er sindssygt synd at hun er ked... hvordan viser vi hende bedst, at det er okay?
hjælp søde piger!!
Anmeld