(februar) Stort tillykke til Lina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Moar'en

Stort tillykke med fødselsdagen. Håber du får en fantastisk dag. Det har været dejligt at følge dig det første år, glæder mig til at følge det næste også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

Diana...

Stort tillykke søde Lina håber du får en fantastisk dag  

Knus Lucas og Diana

Anmeld

24. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tak tøser  Vi har hygget her til morgen med havergrød og boller. Så har vi afleveret Luka i vs kl. 9 og været hjemme og lege, og nu sover hun. Jeg har taget en fridag, så Lina og mig bare kunne hygge os sammen herhjemme helt alene

Vildt, at hun allerede er blevet 1 år. Det er slet ikke til, at forstå, at tiden er gået så hurtigt.

Knus fra Lina og Katja

Anmeld

24. marts 2010

Diana...

MoarHvidovre skriver:

Tak tøser  Vi har hygget her til morgen med havergrød og boller. Så har vi afleveret Luka i vs kl. 9 og været hjemme og lege, og nu sover hun. Jeg har taget en fridag, så Lina og mig bare kunne hygge os sammen herhjemme helt alene

Vildt, at hun allerede er blevet 1 år. Det er slet ikke til, at forstå, at tiden er gået så hurtigt.

Knus fra Lina og Katja

EJ lyder det bare hyggeligt altså 

Anmeld

24. marts 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Knus fra Lina og Katja

Det lyder bare lige som det skal være ... glæder mig stadig til at fejre Linus hehe

Håber i rigtig har fået hygget

føsdas

Michelle

Anmeld

24. marts 2010

Muffinmus

stort tillykke med dagen, lyder som om det har været en god morgen og med god hygge:-)

Anmeld

25. marts 2010

MoarViborg

Jaaa TILLYKKE Lina-pigen!! Og sikke en dejlig mor du har, der sådan tog fri for at være sammen med dig på din fødseldag

Knus fra Maya - der også skal hilse fra mor Trine

Anmeld

25. marts 2010

Mira0911

Et stort tillykke med fødselsdagen...

Anmeld

25. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tusinde tak for jeres søde hilsner. Vi havde en super dejlig dag som desværre sluttede lidt uheldigt - Lina og jeg fik begge konstateret halsbetændelse igen

Lina fik en stor Teletubbies dukke og det var bare en hit. Hun danser når den spiller musik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.