Nøøøøj hvor ER jeg blevet en tudetøs på mine gamle dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

Skouboe

Jeg sidder her og kan slet ikke få hold på det igen - forbandede hormoner 

Lidt forhistorie: Jeg har en gammel veninde midt i 30'erne som har prøvet at få børn med sin mand i over 12 år. De har været hele vejen igennem behandlingssystemet adskillige gange både det offentlige og for egen regning, og det eneste det har resulteret i er flere MA'er og SA'er end jeg kan tælle.

Der har prøvet at blive godkendt til at adoptere, men fik afslag fordi hun fik en depression efter MA nr. guderne ved hvad 

De gav endeligt op sidste år, og jeg ved at hun havde planer om at lade sig sterilisere i år, fordi hun ikke magtede flere aborter.

Vi bor nu i hver sin ende af landet og er gledet mere og mere fra hinanden med årene, og især efter jeg har fået børn - jeg tror simpelt hen det har været for svært for hende. Dengang vi stadig var tætte tog vi bl.a. til Tønder Festival hvert år - vi er begge folk-music fans, og vi er begge helt vilde med Runrig.

Da jeg åbnede min mail i morges lå der en mail fra hende, der kun indeholdt dette:

http://www.youtube.com/watch?v=Bsmvf58_GU4

Kan I regne ud hvorfor jeg tuder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

oo

hun er endelig gravid og sund og rask???

Anmeld

24. marts 2010

Skouboe

Hun fik en lille pige på 3370g og 52 cm ved PKS i 38+0 igår efter at have været indlagt siden uge 12.. de har været så bange at de ikke har fortalt det til andre end hendes job og forældre/søskende.

Hun har tidligere mistet i uge 24...

Og nu tuder jeg igen - forbandede hormoner...

Anmeld

24. marts 2010

oo

Skouboe skriver:

Hun fik en lille pige på 3370g og 52 cm ved PKS i 38+0 igår efter at have været indlagt siden uge 12.. de har været så bange at de ikke har fortalt det til andre end hendes job og forældre/søskende.

Hun har tidligere mistet i uge 24...

Og nu tuder jeg igen - forbandede hormoner...

for søren da! nu tuder jeg næsten også!!! hvor er det STORT

Anmeld

24. marts 2010

Bondepigen

Skouboe skriver:

Lidt forhistorie: Jeg har en gammel veninde midt i 30'erne som har prøvet at få børn med sin mand i over 12 år. De har været hele vejen igennem behandlingssystemet adskillige gange både det offentlige og for egen regning, og det eneste det har resulteret i er flere MA'er og SA'er end jeg kan tælle.

Der har prøvet at blive godkendt til at adoptere, men fik afslag fordi hun fik en depression efter MA nr. guderne ved hvad 

De gav endeligt op sidste år, og jeg ved at hun havde planer om at lade sig sterilisere i år, fordi hun ikke magtede flere aborter.

Vi bor nu i hver sin ende af landet og er gledet mere og mere fra hinanden med årene, og især efter jeg har fået børn - jeg tror simpelt hen det har været for svært for hende. Dengang vi stadig var tætte tog vi bl.a. til Tønder Festival hvert år - vi er begge folk-music fans, og vi er begge helt vilde med Runrig.

Da jeg åbnede min mail i morges lå der en mail fra hende, der kun indeholdt dette:

Kan skisme godt forstå du tuder. Det er jo bare helt vildt fantastisk for dem!!!!

Anmeld

24. marts 2010

Ida.

Hvis ikke det skal bringe tårerne frem, så ved jeg da ikke, hvad der skal!!  Hvor er det bare vildt vildt fantastisk for dem!! (ja jeg tuder - og nej jeg er ikke gravid, til gengæld har jeg mens...gælder det lidt?! )

Anmeld

24. marts 2010

anna-jonas

Hvor er det stort Pernille....................kan godt forstå du lader tårerne trille. Sidder selv med en tåre i øjenkrogen....................men jeg ELSKER også Runrig. Så dem på Tunø festival for år tilbage.

Håber at i får etableret kontakten igen..............

Anmeld

24. marts 2010

Karo

Skouboe skriver:

Åhh Pernille sådan noget må du ikke spille for en gravid kvinde
Jeg bliver jo helt rørt på din venindes vejne og at du så smidder en sang ind med Runrig (som jeg bare elsker) gør det jo bestemt ikke bedre. Bruce Guthro har jo simpelthen bare den dejligeste stemme som passer perfekt til denne sang.

Stort tillykke til din veninde med deres lille pige. Det er vel nok dejligt for dem

Anmeld

24. marts 2010

Skouboe

Jeg må indrømme at jeg også har lidt svært ved at få armene ned og stoppe tårerne...

Da jeg ringede til hende fortalte hun at den Runrig sang havde hun hørt rigtigt meget da hun var indlagt fordi den for hende repræsenterede alt hvad de havde været igennem og alle deres håb og drømme, og da hun lå og fik KS havde den bare kørt rundt i hovedet på hende...

You ask me to believe in magic
Expect me to commit suicide of the heart
And you ask me to play this game without question
Raising the stakes on this shotgun roulette

But you came to me like the ways of children
Simple as breathing, easy as air
Now the years hold no fears, like the wind they pass over
Loved, forgiven, washed, saved

Every river I try to cross
Every hill I try to climb
Every ocean I try to swim
Every road I try to find
All the ways of my life
I'd rather be with you
There's no way
Without you

Når jeg lytter til den, kan jeg godt høre hvad hun mener.. især 

Now the years hold no fears, like the wind they pass over
Loved, forgiven, washed, saved

Anmeld

24. marts 2010

Skouboe

Karo skriver:

Åhh Pernille sådan noget må du ikke spille for en gravid kvinde
Jeg bliver jo helt rørt på din venindes vejne og at du så smidder en sang ind med Runrig (som jeg bare elsker) gør det jo bestemt ikke bedre. Bruce Guthro har jo simpelthen bare den dejligeste stemme som passer perfekt til denne sang.

Stort tillykke til din veninde med deres lille pige. Det er vel nok dejligt for dem

Tro mig - jeg er helt med på hvad den gør ved en gravid kvinde - jeg kan heller ikke styre tårerne...

Og den bliver jo kun bedre af at Bruce Guthro er lidt lækker... Selvom jeg ikke syntes hans stemme kunne erstatte Donnie Munro's i starten, så er jeg nu nået til at den passer perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.