Iso-fix

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. marts 2010

NoName

Arghh, jeg kan simpelthen ikke finde en barnestol 0-9 kg med indbygget iso-fix. Der skal, til alle dem jeg finder, bruges en iso-fix base som koster omtrent lige så meget som selve stolen.

Kender i til en stol med iso-fix, hvor der ikke skal bruges en base???

NoName 22+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

tb

noname skriver:

Arghh, jeg kan simpelthen ikke finde en barnestol 0-9 kg med indbygget iso-fix. Der skal, til alle dem jeg finder, bruges en iso-fix base som koster omtrent lige så meget som selve stolen.

NoName 22+0

hvor meget er du villig til at betale?? vi købte en Brio stol med iso fix base til 1499kr i ønskebørn...

tina

Anmeld

24. marts 2010

NoName

tb skriver:

hvor meget er du villig til at betale?? vi købte en Brio stol med iso fix base til 1499kr i ønskebørn...

tina

Er iso-fix basen med i den pris???

Ville jo egentlig gerne have en Recaro stol, men der koster basen faktisk det samme som stolen 

Anmeld

24. marts 2010

tb

noname skriver:

Er iso-fix basen med i den pris???

Ville jo egentlig gerne have en Recaro stol, men der koster basen faktisk det samme som stolen 

ja, det var base og stol.. den var på tilbud, normalprisen var 1999kr.. ved ikke om tilbuddet stadig findes.. vi købte den helt i starten ( nov/dec)  

Anmeld

24. marts 2010

NoName

tb skriver:

ja, det var base og stol.. den var på tilbud, normalprisen var 1999kr.. ved ikke om tilbuddet stadig findes.. vi købte den helt i starten ( nov/dec)  

Må jeg lige undersøge nærmere...

Tak for svar...

Anmeld

24. marts 2010

Lady Marion <3

noname skriver:

NoName 22+0

Jamen hvorfor køber du ikke uden isofix ??

Rømer babysafe er jo en rigtig god og sikker stol , den er rummelig så de kan sidde i den længe ..

Den er meget nem at spænde fast med selen

Anmeld

24. marts 2010

NoName

Muffi . skriver:

Jamen hvorfor køber du ikke uden isofix ??

Rømer babysafe er jo en rigtig god og sikker stol , den er rummelig så de kan sidde i den længe ..

Den er meget nem at spænde fast med selen

Måske også bare en sær idé vi har fået Nu er der iso-fix i bilen, så det er jo oplagt at bruge dem...

Anmeld

24. marts 2010

Lady Marion <3

noname skriver:

Måske også bare en sær idé vi har fået Nu er der iso-fix i bilen, så det er jo oplagt at bruge dem...

Vi købte uden isofix og fik af vide det var lige så sikkert 

Anmeld

24. marts 2010

NoName

Muffi . skriver:

Vi købte uden isofix og fik af vide det var lige så sikkert 

Tænker også at selen er lige så sikker som iso-fix... Det er jo bare oplagt at bruge iso-fix beslagene i bilen når de nu er der...

Det ender nok også med at selen kommer i brug... Så kan hun få en iso-fix stol når hun blir større...

NoName - fyldt til randen med sære ideer...

Anmeld

24. marts 2010

Lady Marion <3

noname skriver:

Tænker også at selen er lige så sikker som iso-fix... Det er jo bare oplagt at bruge iso-fix beslagene i bilen når de nu er der...

Det ender nok også med at selen kommer i brug... Så kan hun få en iso-fix stol når hun blir større...

NoName - fyldt til randen med sære ideer...

Det sagde de i babysam . Jeg har også en nyere bil med isofix men hvis det ene ikke er bedre end det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.