TbCp skriver:
Ja det har jeg også hørt skulle være godt så det prøvede jeg, men hun nægtede at spise det revne.... kun almindelige æblebåde ville hun have... ja ja madammen har sin egen mening 
Men hvad mon der er forskel på revne æbler og æblebåde?
Når vi har diarre - så er maven på arbejde, og er træt.. Og for at blive frisk igen skal den have noget der er let at nedbryde... Så et revet æble er lettere for maven at nedbryde, end et helt æble er..
Jeg blev for 2½ år siden ramt af en salmonella infektion efter en ferie i Bulgarien.. Jeg lå den første uge med konstante mavekramper - kunne ikke sove, fik ¨måske maks tre timer i døgnet.. Jeg havde så meget diarre at jeg lå på en madras på badeværelset hjemme ved min mor - turde ikke være alene i min egen lejlighed... Jeg lå med et stort bind, fordi jeg sjældent nåede op på toilettet... Jeg måtte smøre min røøøøøde numse... ØV hvor var det nedværdigende.. En hel uge... Jeg kunne INTET holde i mig.. Ikke en gang vand... Der var 30 grader uden for... Efter en uge ville lægen endelig se mig - han havde sagt nej så længe jeg ikke havde feber..Fik så konstateret salmonellaforgiftning... Så fik jeg to valgmuligheder.. Enten skulle jeg indlægges og ha antibiotika - som jeg nok ville få det værre af.. Ellers skulle jeg i min.14 dage - eller til jeg havde normal aff igen kun leve af frugt og frugtjuice... Aldrig har jeg været så sulten før.... Puuuuha..
Anmeld